یک زن سیاه‌پوست در شهرستان باتر آمریکا هنگام بازداشت توسط دو پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
لحظات خنده دار و جالب از ضربات پنالتی در دنیای فوتبال را در این بخش از فوتبالی مشاهده کنید.
میلوناریوس هفته گذشته و در فینال آپرتورا، به شکلی دراماتیک و در ضربات پنالتی اتلتیکو ناسیونال را شکست داد تا ۴ سال بعد از آن ویدیوی معروف، این‌بار کلیپ اشک‌های آلبرتو گامرو در فضای مجازی دست‌به‌دست شود.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
دو جوانی که مرحوم حمیدرضا الداغی را با ضربات چاقو به‌شهادت رساندند دارای سابقه کیفری هستند./ دانشجو
مهارت یک دختر رزمی‌کار با ضربات قوی خود به یک پسر بچه که مربی خود را غافل‌گیر می‌کند.
شیاطین سرخ با کسب پیروزی مقابل برایتون در ضربات پنالتی دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
لیونل مسی و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی به کشورشان بازگشتند. لیونل مسی در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته بود از هواپیما خارج شد. آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از تساوی مهیج ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و قهرمان جهان شد.
خلاصه بازی کرواسی - برزیل به همراه ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
در جریان گفتگو‌های پرتنش در مسکو میان رهبران روسیه و قزاقستان، پا‌های پوتین منقبض شد و اسپاسم گرفت که نشانه‌ای از بیماری پارکینسون است. هنگام صحبت با دوربین‌ها در مورد اهمیت ویژه این جلسه، تصاویر، تکان خوردن پا‌های او و ضربات پاهایش را نشان داد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، مسی گل اول تیمش را از روی ضربات پنالتی وارد دروازه حریف کرد.
ویدئویی جالب توجه از فعالیت یک قلب پیش از پیوند زدن به بدن یک فرد نیازمند منتشر شده است.
نیرو‌های ویژه اوکراین تانک‌های روسیه را در بمباران هوایی بر فراز دونتسک نابود کردند. در این فیلم دراماتیک، چندین تانک روسی در حال فرار را می‌توان دید که نیرو‌های اوکراینی ضربات مرگباری را بر آن‌ها وارد می‌کنند.
از فناوری جدید ضربات ایستگاهی در تمرینات رئال مادرید رونمایی شد.
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ