کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران هدف این تیم در جام ملت ها را کسب قهرمانی سیزدهم دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
تیم ملی زنان آلمان با پیروزی 6-0 مقابل مراکش کار خود را در جام جهانی 2023 آغاز کردند.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
تیم فوتبال آاِک آتن پس از چهار فصل دوباره جام قهرمانی سوپرلیگ یونان را باحضور دو بازیکن تیم ملی ایران بالای سر برد.
پرسپولیس بعد از پیروزی ارزشمند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی در لیگ می‌کند.
بازیکنان تیم فوتبال گل‎‌گهر پس از جا ماندن از کورس قهرمانی حالا تمام تلاش‌شان را برای کسب رتبه چهارمی در پیش گرفته‌اند.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
چهار برد پیاپی و زدن 12 گل، آبی های پایتخت را به کورس قهرمانی برگردانده است، کورسی که حالا سه مدعی بزرگ دارد.
رقابت‌های لیگ برتر جوانان با برتری پرسپولیس در دربی و برد تیم کیا جذاب‌تر شده است.
تنها فینالی که در پنج وزن اول مساوی نشد، وزن 97 کیلوگرم بود که گلیج، رکابی را راحت برد. چهار فینال دیگر با نتایج مساوی به پایان رسید و برنده با امتیاز آخر مشخص شد.
هر چهار ملی پوش تنیس روی میز ایران در نخستین بازی انفرادی خود در مسابقات کسب سهمیه جهانی ۲۰۲۳ به پیروزی رسیدند و به مرحله بعد راه یافتند.
برد تاریخی تیم ملی مراکش مقابل پرتغال رکوردهای بی‌نظیری را جابه‌جا کرد.
شاگردان الکساندر چیریچ در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی واترپلو آسیا 2022 برابر هنگ‌کنگ به برتری رسیدند و با پنج برد متوالی به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
پرونده گروه دوم از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با پیروزی ازبکستان و صعود این تیم و تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی بسته شد.
گل‌گهر روز شنبه به دنبال کسب اولین برد خود مقابل استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی است.
گل‌گهر روز شنبه به دنبال کسب اولین برد خود مقابل استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی است.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
تیم فوتسال پالما که حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد روز گذشته در فینال تورنمنت چهار جانبه مقابل الپوزو به برتری ۳ بر ۲ رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
از قاره آسیا چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تنها تیمی است که صعود خود را با ۲ برد و ۵ امتیاز قطعی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ