محمود الخطیب، مدیرعامل باشگاه الاهلی، با حکمی قضایی مرتضی منصور، مدیرعامل برکنار شده زمالک را به اتهام توهین و افترا به زندان محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از رییس سازمان خصوصی‌سازی به اتهام انتشار مسائل کذب شکایت کرد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پرداخت 150 میلیون تومان از صندوق پیشکسوتان به این باشگاه را تکذیب کرد.
رییس فدراسیون شطرنج ضمن توضیح در مورد بسیاری حواسی ایجاد شده و افشاگری‌های صورت گرفته توسط نایب رییس این فدراسیون از طرح شکایت علیه شادی پریدر خبر داد.
رییس فدراسیون شطرنج اعلام کرد در واکنش به مصاحبه جنجالی شادی پریدر از نایب رییس این فدراسیون شکایت کرده است!
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرانجام نسبت به تکرار اتهامات هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو علیه خود واکنش نشان داد و این صحبت ها را کذب محض دانست.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
سازمان برنامه و بودجه از رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به علت بیان مطالب غیر واقعی که موجب تشویش اذهان عمومی شده به هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ودیگر نهاد نظارتی شکایت کرد.
مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه‌ای به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی پاسخ داد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، اعلام کرده که این سازمان قصد دارد علیه بارسا و به دلیل تلاش برای ثبت قرارداد جدید گاوی تلاش کند.
باشگاه پرسپولیس از رییس کمیته داوران شکایت کرده است.
رییس کمیسیون عمران مجلس جزئیات شکایت نمایندگان مجلس از عملکرد بانک‌هایی را اعلام کرد.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت نمایندگان مجلس از عملکرد بانک‌هایی که به تعهدات خود عمل نکردند به قوه قضائیه خبر داد.
فدراسیون سوارکاری پس از ماجراهای عجیب و غریب مجمع انتخاباتی خود در وضعیت کاملا بحرانی قرار گرفته و همه چیز در مورد آینده فدراسیون، مجمع انتخاباتی و رییس این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد!
رییس صداوسیما گفت: از هر پلتفرمی که قوانین را رعایت نکند، شکایت می‌کنیم.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فدراسیون فوتبال هم گفت: تخلفات رییس فدراسیون فوتبال را به دستگاه های مختلف انتقال داده ایم، در عین حال تخلفات وی پس از جام جهانی قطر پیگیری خواهد شد. معتقدیم نباید وی به این سمت انتخاب می شد.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فدراسیون فوتبال هم گفت: تخلفات رییس فدراسیون فوتبال را به دستگاه های مختلف انتقال داده ایم، در عین حال تخلفات وی پس از جام جهانی قطر پیگیری خواهد شد. معتقدیم نباید وی به این سمت انتخاب می شد.
امروز(سه‌شنبه، ۲۴ آبان) بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس، ضمن اعلام «شکایت محمدباقر قالیباف از او به اتهام نشر اکاذیب» گفت که امروز احضاریه‌ای به دادگاه با اتهام نشر اکاذیب به من ابلاغ شده که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکنم، حکم جلب من صادر می‌شود و بازداشت خواهم شد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
رییس سابق فدراسیون مخابرات مکزیک از اپل و گوگل شکایت کرده و اکنون این شرکت ها با تحقیقی آنتی تراست روبرو هستند.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
با کارت به کارت می‌توان مالیات کارتخوان را دور زد؟
در گام بعد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شما می‌گوید که در وضعیت مشمول یا غیر مشمول قرار دارید. یک گزینه هم تحت عنوان شناسنامه اقتصادی خانواده وجود دارد. در این بخش شما باید وارد شود و در این صفحه تیک درخواست بازبینی را فعال نمایید تا سازمان هدفمندی یارانه و دیگر مراجع مرتبط حساب‌های بانکی و وضعیت اقتصادی تان را مورد پایش و بازبینی قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ