کشتی سوخوتای متعلق به نیروی دریایی تایلند اواخر روز یکشنبه در حال گشت زنی در سواحل این کشور بود که با جزر و مد شدید روبرو شده و قسمت زیادی از آن به درون آب رفت. نیروی دریایی تایلند اعلام کرده با همه امکانات در جستجوی یافتن ۳۱ ملوان و خدمه مفقود است. ۷۵ نفر از ۱۰۶ پرسنل حاضر در این کشتی به سلامت از آب خارج شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوئنوس آیرس گرم‌ترین شروع آگوست را در ۱۱۷ سال گذشته ثبت کرد شیلی شاهد بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد و بولیوی، پاراگوئه و برزیل نیز در حال پختن در گرما هستند.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
اگر انسان‌ها از روی زمین ناپدید شوند و شما بعد از یکسال به زمین برگردید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است، اولین چیزی که متوجه می‌شوید را چشمانتان نخواهد دید، بلکه آن را با گوش‌هایتان می‌شنوید: سکوت!
سازمان ملل اعلام کرد: در پی واژگونی یک قایق مهاجران در نزدیکی جزیره لامپدوزا ایتالیا، بیش از ۴۰ نفر ناپدید شده‌اند.
امروز، پدیده نجومی عمود شدن خورشید بر کعبه مشرفه رخ داد و سایه کعبه و تمام اجسام پنهان شد.
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند تا از پرونده مفقود شدن دختر ۱۶ ساله رازگشایی کنند.
ناپدید شدن "بائو فان" بانکدار چینی نگرانی‌ها را در مورد سرکوب کارآفرینان توسط پکن افزایش داده است. کارشناسان می‌گویند این روند باعث از دست رفتن اعتماد سرمایه گذاران به چین می‌شود.
مفقود شدن آقای بائو، یادآور ماجرای «جک‌ما»، بنیان‌گذار علی‌‌بابا و انت‌‌گروپ است.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، آخرین وضعیت سه ملی‌پوش این رشته را که هنگام وقوع زلزله اخیر در ترکیه حضور داشتند، تشریح کرد.
راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.
متهم گفت: پدرم خیلی مادرم را اذیت می‌کرد اختلاف زیادی با هم داشتند. اصلاً به مادرم توجهی نداشت و رفتار او هر روز سرد‌تر می‌شد، برای یافتن علت این رفتار او را تحت نظر قرار دادم و متوجه شدم پدرم بی‌خبر از ما، زنی را موقت به عقد خود درآورده است. از این ماجرا خیلی ناراحت شدم و عصبانیتم زمانی بیشتر شد که فهمیدم پدرم می‌خواهد مادرم را پس از سال‌ها زندگی طلاق بدهد. مادرم نیز بشدت از این موضوع ناراحت بود.
ماجرای این کودک‌ربایی وحشتناک عصر روز چهارشنبه رخ داد. زمانی که زنگ خانه یک خانواده افغانستانی را زدند. زن جوان در را باز کرد و با دو زن مواجه شد. زنانی که مدعی بودند خیر هستند و می‌خواهند از وضعیت مالی این خانواده باخبر شوند. زن جوان حالا سر درددلش باز شده بود. اینکه نمی‌تواند برای بچه‌هایش خرید کند و وضعیت مالی خوبی ندارند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
مدیر بحران فرمانداری کرج از ناپدید شدن پنج طبیعت گرد در جاده چالوس کرج خبرداد.
رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: این پرونده توسط همکاران ما در شیراز در حال پیگیری است. بحث در این پرونده موضوع فقدان است و غیر از این موضوع چیز جدیدی به دست نیاورده‌ایم.
وزارت دفاع آمریکا از مفقود شدن دوربین‌های کشتی‌های بدون سرنشین آمریکایی توقیف شده توسط ایران خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا از مفقود شدن دوربین‌های کشتی‌های بدون سرنشین آمریکایی توقیف شده توسط ایران خبر داد.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
بنا به اعلام مقامات آمریکا، مفقود شدن کودکان مهاجر بدون همراه در این کشور به پدیده ای تکراری تبدیل شده است.
وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.
فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجو‌ها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ