اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست منچستریونایتد مقابل رکسهام با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم گفت بازیکنان یونایتد در این مسابقه او را ناامید کرده‌اند.
منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه مقابل رکسهام با نتیجه 3-1 شکست خورد.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست 3-0 مقابل سویا از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد بعد از تساوی غیرمنتظره مقابل سویا تاکید کرد که تیمش باید حداقل 3 یا 4 گل می زد.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل فولام در یک بازی جنجالی گفت شیاطین سرخ پیروزی در این دیدار را مدیون درخشش دروازه‌بان‌شان داوید دخیا هستند.
اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار منچستریونایتد مقابل رئال بتیس گفت تیمش با بهترین بازیکنان مقابل این تیم قرار می‌گیرد چرا که بتیس را حریفی قدرتمند می‌داند.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند اریک تن‌هاخ بعد از باخت 7-0 یونایتد مقابل لیورپول بازیکنانش را به شکلی بی‌رحمانه مجازات کرده است.
رسانه‌های محلی منچستر گزارش دادند اریک تن‌هاخ بعد از شکست فاجعه‌بار دیشب مقابل لیورپول امروز از ساعت 7 صبح در مجموعه تمرینی باشگاه حاضر شد تا بررسی فنی این شکست را آغاز کند.
سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حق‌شان پیروزی بوده است.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
سرمربی یونایتد تاکید کرد که تیمش کار سختی مقابل کریستال پالاس خواهد داشت.
مارکوس رشفورد بعد از گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، حالا در هر هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. رشفورد در این تعداد بازی، 8 گل و 2 پاس گل زده است.
بعد از شروع بد منچستریونایتد در دیدار امشب مقابل استون‌ویلا هواداران شیاطین سرخ که در ورزشگاه حضور داشتند خواهان اخراج اریک تن‌هاخ شدند.
کریستیانو رونالدو بعد از جنجال‌هایی که در دیدار یونایتد مقابل تاتنهام بوجود آورد لحظاتی پیش وارد مجموعه تمرینی منچستریونایتد شد تا در جلسه‌ای مهم با حضور تن‌هاخ شرکت کند.
مارکوس رشفورد که در جریان پیروزی 3-2 یونایتد مقابل اومونیا دو گل به ثمر رساند می‌گوید تعویض‌های اریک تن‌هاخ باعث شد یونایتد سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد.
اریک تن‌هاخ، بعد از شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش چه از نظر فوتبالی و چه از نظر روحی عملکردی غیر قابل قبول داشتند و باعث سرافکندگی هواداران شدند.
روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید اریک تن‌هاخ قصد دارد در بازی یونایتد مقابل لیورپول نام کاپیتان شیاطین سرخ، هری مگوایر را از ترکیب اصلی تیمش خط بزند.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
تن‌هاخ که از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل برنتفورد عصبانی است؛ به آن‌ها دستور داد تا امروز صبح برای یک جلسه تمرین اضافی به کرینگتون (محل تمرین تیم) مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ