مارکوس رشفورد که در جریان پیروزی 3-2 یونایتد مقابل اومونیا دو گل به ثمر رساند می‌گوید تعویض‌های اریک تن‌هاخ باعث شد یونایتد سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکوس رشفورد از دیدن موفقیت‌های سیتی در این فصل لذت نبرده، اما آن را برای یونایتد انگیزه‌بخش دانست. او همچنین تعداد بازی‌های این فصل تیمش را دیوانه‌وار دانست.
مارکوس رشفورد، در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد قرار دارد و از آن به عنوان بزرگترین قرارداد دوران حرفه‌ای این بازیکن یاد می‌شود.
در روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست دستمزد نجومی مارکوس رشفورد از منچستریونایتد مطرح شده بود که این ستاره انگلیسی این شایعات را به شدت تکذیب کرد.
مارکوس رشفورد با گلزنی مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا، به درخشش خود در تورنمنت‌های مختلف این فصل ادامه داد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در کنفرانس خبری بازی با رئال بتیس از سوال خبرنگاران که معتقد بودند یونایتدها مقابل لیورپول بازی را رها کردند عصبانی شد و این ادعا را بی‌اساس خواند.
مارکوس رشفورد بعد از شکست 7-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در پیامی از هواداران خواست صبور باشند و به روند پیشرفت تیم اعتماد کنند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، از خاطرات جالب دوران بازی تحت هدایت لوئیس فن خال صحبت کرده است.
مارکوس رشفورد حضورش در تیم اول منچستریونایتد را مدیون لوئیس فن‌خال است و خاطره ای جالب هم از دوران حضور مربی هلندی تعریف کرد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که شرایط روحی و ذهنی تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد بازیکنان دارد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ستایش عزم و اراده سرمربی این تیم می‌گوید در دوران تن‌هاخ بر خلاف مربیان پیشین همه بازیکنان یونایتد به دنبال گل نخوردن در تک‌تک بازیها هستند.
من عاشق فوتبال هستم و همین الان که پا و کمرم درد می‌کند، اگر رفیقم زنگ بزند می‌روم فوتبال بازی می‌کنم. من شب تا صبح با توپ می‌خوابم و همین عشق به من انگیزه می‌دهد.
مارکوس رشفورد که در پیروزی امشب یونایتد مقابل لستر دو گل به ثمر رساند می‌گوید شیاطین سرخ در حال نزدیک شدن به بهترین شرایط هستند ولی با رقبای بزرگی مواجه خواهند بود.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شده و جای خالی کریستیانو رونالدو را به خوبی پر کرده است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، از تساوی این تیم برابر بارسلونا در نوکمپ به هیچ وجه راضی نیست.
مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد عنوان بازیکن برتر ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجاد شده در این نیمه بود.
کاسمیرو بسیار تحت تاثیر بازی مارکوس رشفورد قرار گرفته و معتقد است او می تواند یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، بعد از گلزنی در دیدار امروز مقابل ولوز اعلام کرد علت نیمکت‌نشینی‌اش در نیمه اول تاخیر در رسیدن به جلسه تمرینی یونایتد بوده است.
مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، دو ستاره منچستریونایتد، در پروژه خیریه این باشگاه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و شخصا در روند آماده‌سازی هدایا فعالیت کردند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند فاتح جام اتحادیه شود.
ستاره تیم ملی انگلیس تنها چند سانتی‌متر تا تبدیل شدن به قهرمان مردم کشورش فاصله داشت.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، می‌گوید فعلا به جام جهانی فکر نمی‌کند و همه حواسش به درخشش با پیراهن شیاطین سرخ مطعوف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ