پیروزی برابر اروگوئه 5.78 و تساوی مقابل سنگال نیز 0.20 امتیاز مثبت به تیم ملی اضافه کرد تا در مجموع با کسب 5.98 امتیاز مثبت، مجموع امتیازات ایران به عدد 1564.62 برسد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخورداری از امتیاز تنفس خوراک تأثیرچشمگیری بر جذابیت و اقتصاد پروژه داردکه می‌توان به کاهش دوره بازگشت سرمایه اشاره کرد،این امتیاز می‌تواندبازگشت سرمایه طرح‌هارا از 7سال به یک سال کاهش دهد.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستیم و باید در رقابت‌های متعددی جهت افزایش امتیاز حضور داشته باشیم.
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.
با شکست رئال مادرید مقابل خیرونا حالا بارسلونا اگر رایو وایه کانو را شکست دهد فاصله خود را با کهکشانی ها به 14 امتیاز افزایش خواهد داد.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
بارسلونا با پیروزی مقابل رئال مادرید، فاصله‌ با این تیم در صدر جدول لالیگا را به ۱۲ امتیاز افزایش داد.
بارسلونا فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و به دنبال افزایش اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول خواهد بود.
سپاهان با شکست پرسپولیس، فاصله با نزدیک‌ترین رقیب خود را به چهار امتیاز افزایش داد و حالا استقلال در صورت شکست فولاد می‌تواند جای پرسپولیس در رده دوم را بگیرد
تساوی شب گذشته رئال مادرید برابر بتیس باعث شد بارسا فاصله خود با کهکشانی ها را به 9 امتیاز افزایش دهد. روزنامه‌های ورزرشی بارسلونا از حالا جشن قهرمانی گرفته اند.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.
آرسنال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در خانه لستر موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد تا فاصله‌اش با منچسترسیتی را به 5 امتیاز افزایش دهد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
ناپولی با برتری 2-0 مقابل ساسولو فاصله خود را با اینترمیلان به 18 امتیاز افزایش داد.
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
به گزارش بنیاد سلامت استخوان و پوکی استخوان آمریکا، به واسطه عوارضی نظیر تضعیف استخوان به دنبال یائسگی، از هر ۲ زن بالای ۵۰ سال، ۱ نفر دچار شکستگی ناشی از پوکی استخوان می‌شود. مردان نیز با افزایش سن بیشتر در معرض شکستگی استخوان هستند.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: غربی‌ها دنبال به دست‌آوردن زمان هستند تا بتوانند با استفاده از این فرصت فشارها را بر ایران افزایش دهند تا به زعم خودشان ایران در مذاکرات دست پایین را داشته باشد و امتیاز بدهد؛ روشی که البته بیش از یک دهه است امتحان کرده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند.
در شب درخشش کیم مین جائه، ناپولی اختلاف خود با میلان را به هشت امتیاز افزایش داد.
ضریب هوشی آن دسته از کودکانی که در دو سال اول زندگی رژیم غذایی آنان به‌طور منظم شامل بیسکویت، شکلات، شیرینی، نوشابه و چیپس بود، تا سن هشت سالگی تا دو امتیاز ضریب هوشی کمتری داشتند.
محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری امریکا افزایش یافته و نامزد‌های جمهوری خواه ضعیف به نظر می‌رسند. میانگین رتبه محبوبیت بایدن ظرف مدت یک ماه ۵ امتیاز افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ