محمود خاقانی کارشناس حوزه نفت و انرژی و مدیرکل پیشین امور خزر و آسیای میانه وزارت نفت ایران به مهر می‌گوید: با افزایش تولید نفت امکان فروش بیشتر نفت برای ایران فراهم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
یک رسانه اسپانیایی نوشت که امیر عابدزاده یکی از گزینه های تیم کارتاخنا برای تقویت در خط دروازه است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور تشریح کرد.
تیم های ملی جودو ایران و عراق از روز یک شنبه ۲۱ خردادماه در سالن جودو ورزشگاه آزادی اردوی مشترکی را آغاز خواهند کرد.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی دیتاسنتر های مشترک بین ایران و عمان خبر داد و گفت: در تلاشیم با حمایت عمان از استارتاپ های کشور این همکاری را سریعتر عملیاتی کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی دیتاسنتر های مشترک بین ایران و عمان خبر داد.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که رزمایش دریایی اخیر بین ایران، چین و روسیه بر توان سه کشور برای انجام مأموریت های نظامی مشترک افزوده است.
اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: با تاسیس بانک مشترک ایران و آفریقا، می توانیم بدون نیاز به یورو و دلار و با پول های محلی تجارت را انجام دهیم.
ویتنام در گروه B مسابقات جام ملت های جوانان آسیا با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های ایران و استرالیا هم سه امتیازی هستند.
بندرعباس - وزیر نفت از مشتری‌های فراوان برای نفت سبک ایران خبر داد و گفت: امسال ۲۰۰ هزار بشکه تولید نفت سبک ایران افزایش یافته است.
در پی انتشار مطلبی درخصوص عدم تطابق خودروهای ثبت نامی دنا پس از تحویل به مشتریان در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه ای در این خصوص منتشر کرد.
مدیرعامل ریخته گری آلومینیوم (IKACO) گفت: این شرکت مطابق با اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت تولید به ویژه در بخش سرسیلندر، طی دوماه پیاپی موفق به شکست و جابه جایی رکورد در ارسال تمامی محصولات و تولید خالص محصولات سرسیلندر به مشتری شد.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
در دیدار رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با سفیر امارات متحده عربی در تهران بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری مشترک دو کشور در پروژه های تجاری و اقتصادی تاکید شد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در زمینه آموزش، تبادل اطلاعات، جذب منابع مالی، کمک‌های فنی و انتقال فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت صحیح پسماندها و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.
بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تعریف پروژه های مشترک فناورانه بین دو کشور ایران و ازبکستان خبر داد.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ