نتایج انتخابات پارلمانی کویت حاکی از تغییر بیش از نیمی از ترکیب پارلمان قبلی است، همچنین در این انتخابات دو زن توانستند با بدست آوردن حدنصاب آرا به پارلمان راه یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که دیدن مسی با پیراهن اینترمیامی احساس عجیبی دارد.
در رئال مادرید آرامش کامل وجود دارد و شرط را بر این گذاشته اند که یا کیلیان امباپه تمدید خواهد کرد و یا تا قبل از ماه آگوست وضعیت او در پی اس جی مشخص نمی شود.
ورامین- رئیس قوه قضائیه با بیان این که دشمن در نیمه دوم سال گذشته قصد برهم زدن آرامش کشور را داشت، گفت: صف اغتشاشگران از صف جوانان و نوجوانان جدا می شود.
قطبی‌سازی آمریکا برای بار دیگر کاملا به نفع چین پیش خواهد رفت. ترامپ اگرچه پشتوانه مردمی دارد، اما هیچ‌یک از جمهوری‌خواهان قدرتمند حزبی از او حمایت نمی‌کنند. غیر از تدکروز سناتور تگزاس که سعی در عادی‌سازی حمله به کنگره داشت تا مایک پنس و نیکی هیلی هیچ‌کدام اعمال او را تایید نکردند
سرمربی پرسپولیس آرامش خود را در طول نشست خبری نیم ساعته در استادیوم کاظمی به بهترین شکل حفظ کرد.
گل مساوی ایران به روسیه در ابتدای نیمه دوم توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از برد مهم تیمش مقابل یوونتوس تاکید کرد این نتیجه هم نمی تواند ناراحتی باخت هفته قبل را از بین ببرد
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه تیمش نیمه اول آرامش کافی را نداشت، گفت: با اینکه مساوی کردیم ولی از بازیکنانم راضی هستم.
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
هیات ملی پلیس فنلاند گفت که این کشور اجازه هتک حرمت قرآن را نخواهد داد و نقض آرامش مذهبی یک جرم قابل مجازات است.
تلاطم قیمتی در بازار خودرو که طی یک و نیم ماه گذشته شروع شده بود، در سه روز گذشته قدری کمتر شده و به تناسب کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی جزئی شده است.
جنجال و مناظره های موافق و مخالف در ارتباط با این احکام قضایی در حالی انجام می شود که تا کنون هیچیک از آرای قضایی مزبور منتشر نشده است، حتی آرای قطعی شده و اجرا شده نیز منتشر نشده است. تا زمانی که این آرای قضایی منتشر نشود، هیچیک از دو طیف اجتماعی ونخبگانی موافق ومخالف نمی توانند تاثیری در طیف مقابل بگذارند واین وضعیت شرایط دوقطبی موجود را تشدید می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران با ورود کریم انصاریفرد دوباره با دو مهاجم مقابل آمریکا بازی می کند.
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه آرامش در سیستان و بلوچستان حاکم است، گفت: مزدوران تجزیه‌طلب نمی توانند در صفوف به‌هم‌پیوسته ملت رخنه کنند.
نتایج انتخابات پارلمانی کویت حاکی از تغییر بیش از نیمی از ترکیب پارلمان قبلی است، همچنین در این انتخابات دو زن توانستند با بدست آوردن حدنصاب آرا به پارلمان راه یابند.
نیما نکیسا اعتقاد دارد اهالی فوتبال باید موضع‌گیری و جناح‌بندی‌های خود را کنار بگذارند تا تیم ملی با آرامش کامل وارد رقابت‌های جام جهانی بشود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف فوتسال صادر کرد.
ساپینتو پس از گذشت ۳ نیمه ناموفق با آرایش ۳-۴-۳ بالاخره تسلیم شد و تغییر سیستم داد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در بازار ارز آرامش خوبی برقرار است، در چهار ماهه امسال حدود ۸۰ درصد رشد تامین ارز در سامانه نیما داشتیم و مازاد عرضه نسبت به تقاضا در سامانه نیما وجود دارد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه، کشور ما همچنان از فقدان اسناد رسمی قابل اتکای آمایش سرزمین رنج می برد، گفت: اسناد آمایشی دولت کمک چندانی به تدوین برنامه هفتم نمی کند.
قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ