وزارت خزانه داری آمریکا پیش بینی کرده که قیمت نفت در زمستان افزایش خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
سردار قاآنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرز‌ها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه‌ی مقاومت نمایان شد.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را اعلام کرد.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
رئیس پلیس راهور فراجا: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی امسال از مرز خسروی تردد کنند.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری پیش از برگزاری جام بین المللی امام رضا در خصوص برنامه اش برای حضور در انتخابات گفت: دوومیدانی خانه ماست.
علت انتخاب عمان برای میانجیگری این است که هم با ایران و هم با کشور‌های غربی روابط خوبی دارد و پیش از این نیز به عنوان میانجی عمل کرده است. مسیر تبادل زندانی بین ایران و بلژیک بر اساس معاهده دوجانبه‌ای رخ داد که ماه گذشته شکل گرفته بود. براساس این معاهده زندانیان بلژیکی در ایران می‌توانند دوران محکومیت خود را در خانه بگذرانند و بالعکس این موضوع نیز برای زندانیان ایرانی در بلژیک صادق است.
یک نقشه به شما نشان می‌دهد که ۶۶ میلیون سال پیش، وقتی دایناسور‌ها توسط یک سیارک عظیم از بین رفتند، زمین چگونه بود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
در طول دوره پرمین پسین، کمی بیش از ۲۵۰ میلیون سال پیش، آفریقای جنوبی خانه تمنواسپوندیل‌های راینسوشید، دوزیستان شکارچی بزرگ با بدن‌هایی شبیه به کروکودیل‌ها یا سمندر‌های بزرگ بود. این حیوانات منقرض شده عمدتاً از بقایای اسکلتی به جا مانده از آن‌ها شناخته می‌شوند، اما در این مطالعه، محققان مجموعه‌ای استثنایی از فسیل‌ها را ردیابی و توصیف می‌کنند که بینشی در مورد چگونگی حرکت این حیوانات در محیط خود ارائه می‌دهد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دو ماه پیش توافق اولیه برای بازدید هیات های فنی ایرانی و بحرینی از سفارت خانه های دو کشور حاصل شد.
تحلیلگر رژیم صهیونیستی به صحت پیشگویی دبیر کل حزب الله درباره فروپاشی این رژیم اذعان کرد.
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: قابل پیش بینی است که با افزایش سود سپرده های بانکی، تسهیلات گران تر شده و چالش بخش کشاورزی و معوقات بانکی بیشتر می شود.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: اراضی عباس دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی از نظر مالی به شهرداری تهران کمک کنیم.
در این بیانیه درخواست شده اکثریت اعضای این کمیته را زنان تشکیل دهند؛ درخواستی که پیش بینی می‌شود در روزها یا هفته‌های پیش روی توسط هیات مدیره خانه سینما اجابت و کمیته‌ای تشکیل شود. این کمیته قاعدتاً یک وظیفه موقت ندارد و در عین حال باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا از صنوف بخواهد از همکاری با سینماگرانی که از سوی این کمیته دارای سوءرفتار اخلاقی در مواجهه با زنان سینماگر هستند، خودداری کنند.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ