کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک باند ۱۳ نفره گروگانگیر تبعه بیگانه و رهایی ۶ گروگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند زورگیری خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری و جعل اسناد در تهران، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هفت نفره زورگیری در تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای این باند بعد از گروگان گرفتن افراد آن‌ها را شکنجه می‌کردند و فیلم این اقدام را برای خانواده‌های افراد می‌فرستادند تا پول بگیرند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی و کشف 3 هزار و 680 شی عتیقه متعلق به دوره‌های مختلف توسط ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضا این باند خبر داد.
شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۶۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و ۲۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.
جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند هرمی موسوم به مکس اوت خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ