اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده از فروش 41200 بلیت اینترنتی برای بازی پرسپولیس - تراکتور خبر داد.
متقاضیان سفر با قطار برای نیمه دوم تابستان که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت؛ امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش لباس‌های ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
فروش نان ۱۳ هزار تومانی در فروشگاه‌های اینترنتی به جای ۳ هزارتومان این روزهادر نانوایی‌ها رواج پیدا کرده است.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
مبداء ارسال دارو‌هایی که به صورت اینترنتی از سوی پلتفرم‌ها به فروش می‌رسند، مشخص نیست و معلوم نیست که این دارو از کدام داروخانه ارسال شده است.
رییس سازمان غذا و دارو ادامه گفت: برخی پلتفرم‌هایی که اقدام به فروش آنلاین دارو می‌کنند، این پلتفرم‌ها مجوزی ندارند؛ بنابراین یک بستر غیر مجاز دارد داروی غیرمجازی را عرضه می‌کند. هیچکس نمی‌داند آنچه به عنوان دارو از پلتفرم‌های اینترنتی خریداری می‌کند، مجاز است یا خیر؟
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند خبر داد.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان این شلوار‌ها در فروش‌های اینترنتی بعد از دریافت وجه، مشتری را بلاک می‌کردند!
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یک شنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.
با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
در حالی دیوان عدالت اداری اخیرا رأیی در رابطه با ممنوعیت فروش مواد دخانی در فضای مجازی صادر کرده که برخی سایت های اینترنتی همچنان مشغول فروش اینترنتی مواد دخانی هستند.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه طی یکی دو ماه اخیر ۱۰۰ کیلوگرم طلا در بورس عرضه شد، گفت: برای فروش اینترنتی طلا، فروشندگان باید رکن ضامن از بیمه یا بانک اخذ کنند.
معاون وزیر صمت گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان فروش اینترنتی داشته باشیم که ۱۷ درصد از کل فروش در روش‌های مختلف در کشور را شامل می‌شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، نسبت به ثبت‌نام محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات و انجام فرآیند قرعه‌کشی از طریق این شرکت تاکید کرد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این شیاد اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با راه اندازی یک سایت فروش لوازم التحریر و یک درگاه جعلی از بیش از ۱۹ نفر از شهروندان بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
معاون وزیر صمت گفت: با اتحادیه های مربوطه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم که به زودی مجوزهای لازم در حوزه خرید و فروش طلا در بستر اینترنتی فراهم شود.
مدیرکل استاندارد استان تهران از ممنوعیت توزیع کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی خبر داد و گفت: با تخلف فروشندگان اینترنتی، به صورت جدی برخورد برخورد می‌کنیم.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»
در پی درج آگهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ