اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با بیان این که آبی پوشان در صورت شکست یا تساوی برابر صنعت نفت تحت فشار قرار می‌گرفتند، گفت: پیروزی بر تیم آبادانی اجازه نداد استقلال دوباره وارد بحران شود.
حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
با این حال مصرف الکل در ایران چند وجه دارد، برخی‌ها به آن اعتیاد دارند و به شکل مداوم از این نوع مشروبات استفاده می‌کنند، برای برخی از افراد و خانواده‌ها هم مصرف الکل به یک سبک زندگی تبدیل شده و در ایام خاص، جشن‌ها و مراسم و دورهمی‌ها از این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. برخی‌ها هم فقط در حد کنجکاوی سراغش می‌روند.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
نیمار در مصاحبه با نشریه «UOLesporte» گفت: «من زندگی وحشتناکی را خارج از زمین دارم، زیرا عاشق فوتبال هستم. من از اتهامات و انتقاد‌ها فرار نمی‌کنم، برعکس همیشه از آن‌ها استقبال می‌کنم. من استعداد خود را می‌دانم و می‌دانم که چه کاری می‌توانم انجام دهم.
هلاس ورونا با پیروزی 3-1 مقابل اسپتزیا در سری A ماندنی شد.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن به سختی کار کارگران و حقوقی که پاسخگوی ۵ روز از زندگی مستاجری آن‌هاست انتقاد کرده است.
خانم دکتر جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: ۹ سال پیش زندگی مشترک را با همسرم شروع کردم و یک سال بعد تصمیم گرفتم بچه‌دار شوم. اکنون صاحب یک دختر ۷ ساله هستم، اما هیچ لذتی از زندگی‌ام نبرده‌ام، چراکه شوهرم سال‌ها است به بیماری دوقطبی دچار است و همیشه به هر بهانه‌ای مرا به باد کتک می‌گیرد.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
رئیس‌جمهور گفت: نتیجه‌ تحریم‌ها فشار آوردن بر مردم است؛ آن‌ها در سخن این را اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.
بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.
نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل چوپان به خاطر یک گوسفند/ طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد/ محاکمه به اتهام قتل پیرمرد همسایه‌/ می‌خواهم به زندگی بازگردم!/ نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی/ دزدان کارگاه‌های صنعتی و منازل به دام افتادند/ سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
ایستگاه متروی استالینگراد در پاریس به یکی از مراکز پناهندگان تبدیل شده است. پناهندگانی که می‌خواهند در شرایط سخت زمستانی از هوای سرد در امان بمانند، در زیر و اطراف ایستگاه مترو پناه می‌گیرند. برخی سازمان‌های مردم نهاد و مردم اطراف بین این پناهندگان غذا توزیع می‌کنند. اکثر پناهندگانی که به پاریس آمده اند از جنگ داخلی، مشکلات اقتصادی و دولت‌های ضد دموکراتیک در کشور‌های خود فرار کرده اند و با طی کردن مسافتی دشوار با رویای زندگی بهتر، با ناامیدی مواجه می‌شوند.
دختر جوان گفت: می‌خواستم از همه دور باشم و با هیچ فامیلی رفت‌وآمد نداشته باشم به همین خاطر هم فرار کردم.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه داشت تااینکه مهر ماه جاری، متهم با اقدامات اطلاعاتی در نظرآباد کرج شناسایی شد. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد او با یک تریلی مشغول کار است و در اتاقک پشت این وسیله نقلیه مخفی شده و در آنجا زندگی می‌کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
یکی از مهمترین رویدادهای زندگی الیزابت دوم و در سال ۱۹۵۲ روی داد. هنگامی که او در روز ششم فوریه سال ۱۹۵۲ به همراه شاهزاده فیلیپ در کنیا به سر می‌برد، پدرش در سن ۵۶ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان ریه و دیگر مشکلات جسمانی درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ