مادر کریستیانو رونالدو وعده داد که پسرش سال بعد برای اسپورتینگ لیسبون بازی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که در فصل جدید شاید به ستاره های باتجربه ای چون مودریچ و کروس کمتر بازی برسد.
وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
مدافع تیم ملی ایران در گفتگوی اختصاصی با آنتن درباره جنجال‌ها و حواشی دیدار فینال تورنمنت کافا توضیحاتی را ارائه داد.
کریم بنزما پیشنهاد تمدید رئال را قبول نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد در حالی که بسیاری فکر می کردند او فوتبالش را در رئال تمام می کند.
بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
بر خلاف چیزی که به نظر می رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
نمانیا ویدیچ، مدافع سابق منچستریونایتد در یک برنامه یوتیوبی شرکت کرد و از خاطراتش در یونایتد برای بینندگان حرف زد.
امید نورافکن، ستاره جوان سپاهان، به زیباترین شکل ممکن موفق به باز کردن دروازه مس رفسنجان شد.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت، بازی روز شنبه رئال برابر اسپانیول را از دست خواهد داد و شرایطش برای بازی مقابل لیورپول نیز نامشخص است.
کریم بنزما در تمرین گروهی امروز رئال حاضر نبود و گویا هنوز از مصدومیت رنج می‌برد.
احتمال غیبت تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در دیدار برابر لیورپول هم وجود دارد.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
وزارت امور خارجه ترکیه، سفیر نروژ در آنکارا را در پی اجازه مقامات این کشور به گروه های افراطی برای اهانت به قرآن کریم در خاک نروژ، احضار کرد.
نیروی جدیدی که خمس به خط حمله تراکتور اضافه کرد، در دقایق پایانی امیدوار کننده ظاهر شد اما در تغییر نتیجه موفق نبود.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری که چندان هم دوستانه نبود و با کری و هیجان بالایی تا ثانیه‌هایی پایانی دنبال شد، به تساوی پرگل دو – دو دست یافتند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید اگر مصدومیت کریم بنزما جدی نبود، او از کادر فنی درخواست تعویض نمی‌کرد.
ادن هازارد که از دقیقه 30 بازی رئال و سلتیک به جای کریم بنزما وارد زمین شده بود، نمایشی بسیار درخشان داشت.
جان کراس، فوتبال‌نویس مشهور نشریه میرر، معتقد است که چلسی در ابتدا هیچ علاقه‌ای به خرید پی‌یر امریک اوبامیانگ نداشت.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ