طبق ادعای مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت، بازی روز شنبه رئال برابر اسپانیول را از دست خواهد داد و شرایطش برای بازی مقابل لیورپول نیز نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کیلیان امباپه حاضر شده فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم لیگ برتری بازی کند و تابستان آینده راهی رئال مادرید شود.
ویدئویی از گل زیبای نانی به لیورپول در سال ۲۰۰۷ و شادی گل زیباترش را مشاهده می‌کنید. این بازیکن پرتغالی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ در منچستر حضور داشت و ۲۵ گل به ثمر رساند. او هم اکنون و در سن ۳۶ سالگی در تیم ملبورن ویکتوری در استرالیا بازی می‌کند
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به خاطر اعتراضاتش به پل تیرینی (داور بازی لیورپول-تاتنهام) و سپس حرف‌هایش در نشست خبری پس از بازی، جریمه خواهد شد.
جیمی ردنپ سبک دفاع کریستین رومرو را در جریان شکست 4-3 تاتنهام مقابل لیورپول به شدت محکوم کرد.
شاید هر چند سال یک بازیکن مثل ترنت الکساندر آرنولد از آکادمی‌های فوتبال به تیم‌های بزرگ راه پیدا کند؛ اما تکلیف بقیه که نتوانسته‌اند موفق شوند، چه می‌شود؟ الکساندر آرنولد به کمک این افراد رفته است.
ضربه پنالتی محمد صلاح، ستاره لیورپول، در رویارویی با آرسنال از دست رفت تا شاید یک بازیکن دیگر به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم معرفی شود.
ابراهیما کوناته می توانست کامبک لیورپول را تکمیل کند ولی این اتفاق در دقیقه 90+6 رخ نداد.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
خوشحالی پپ گواردیولا روی گل منچسترسیتی مقابل لیورپول نزدیک بود حاشیه‌ساز شود.
کریم بنزما بعد از گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساندن مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.
این شاید حساسترین سه امتیاز این فصل پرسپولیس باشد؛ جایی که آنها می‌توانند سرنوشت خود را در دست بگیرند یا یک مدعی تازه به لیگ برتر معرفی کنند.
تساوی لیورپول برابر کریستال پالاس شاید زنگ خطری برای این تیم درباره بازی برگشت برابر رئال مادرید باشد.
وینیسیوس قاتل لیورپول است و دیشب نیز زهر خود را با زدن دو گل به این تیم ریخت. شادی گل دوم او نیز جنجالی بود.
در یکی از حساس ترین لحظات بازی امشب لیورپول و رئال مادرید، هواداران میزبان معتقد بودند که داور پنالتی آنها را دزدیده است.
داروین نونیز در تمرین روز دوشنبه لیورپول حضور یافت تا احتمال حضورش در بازی با رئال مادرید قوت بگیرد.
احتمال غیبت تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در دیدار برابر لیورپول هم وجود دارد.
مصدومیت تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، جدی است و نهایت تلاش این بازیکن این است که بازی رفت برابر لیورپول برسد.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، معتقد است که نباید قهرمانی این تیم در این فصل را به طور کامل رد کرد.
شب گذشته انتقال کودی گاکپو به لیورپول قطعی شد تا قرمزها یک خرید زمستانی عالی دیگر را ثبت کنند. شاید هیچ باشگاهی به اندازه لیورپول در این کار تبحر نداشته باشد.
ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید قبول دارد که مرسی‌ساید در این فصل دچار مشکل شده ولی وقفه جام جهانی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
تصویری از یورگن کلوپ پیش از دیدار آرسنال لیورپول منتشر شده که البته شاید شیطنت سرمربی لیورپول هم در وایرال شدن آن دخیل باشد.
باشگاه برزیلی فلامنگو شایعات اخیر درباره انتقال ستاره این تیم، ژوائو گومس، به لیورپول را «دروغ‌های بی‌ سر و ته» توصیف کرد.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ