روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقر‌های گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است شهرداری‌ها، بسیج و سپاه چهارشنبه سوری را مدیریت کنند تا زمینه سازی برای شادی و نشاط دانش آموزان فراهم شود.
ژاپن به یک رقیب جدی برای شمشیربازی سابر ایران تبدیل شده و در دو مسابقه حساس مانع رسیدن ملی‌پوشان به دور بعد رقابت ها شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
نیروی زمینی سپاه از روز گذشته دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرد.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق خبر داد.
سلامی گفت: هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریاد‌های دشمن، فریاد‌های شیطان است و آن‌ها به جنگ خدا و رسول آمده تا معصومیت را از رخسار پسران و دختران ما بگیرند و نماد‌های شیطانی را به جوانان ما نسبت دهند و جوانان را از وطن، ولی و ملت دور کنند، این را همه بدانند که این توطئه دشمنان است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
سپاه پاسداران ایران صبح دیروز چهارشنبه (28 سپتامبر) دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی را علیه مواضع متعلق به گرو‌های «کومله»، «حزب دموکرات کردستان ایران» و «حزب آزادی کردستان» واقع در سلیمانیه عراق را آغاز کرد.
در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق، یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز از تلفات و خسارات خبر داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور جدید عملیات خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را از صبح امروز آغاز کرده‌اند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با الحاق شناور شهید سلیمانی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه امکان حضور قدرتمند این نیرو در آب‌های دور دست و اقیانوس‌ها فراهم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ