وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه حمله توپخانه ای ، تعداد زیادی تانک در منطقه دونتسک منهدم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
نیروهای روسی تانک T-۷۲M۱ اوکراین را با مهمات هدایت شونده دقیق در زاپوروژیه منهدم کردند.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز با چند پهپاد به شهر مسکو، پایتخت این کشور حمله کرده است.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
تجهیزات نظامی اوکراین تحت هدف حمله پهپادی ارتش روسیه قرار گرفت.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
مقامات محلی اعلام کردند که ارتش اوکراین دیشب با حملات پهپادی گسترده مناطقی از شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار داده، اما سامانه‌های پدافندی این حمله را دفع کردند.
نخستین پرسشی که بعد از انتشار خبر حملۀ پهپادی به کاخ کرملین قابل طرح است، این است که آیا واقعاً اوکراین تلاش کرده است با حذف فیزیکی پوتین، جهت‌گیری سیاسی روسیه را تغییر دهد و بدین‌وسیله تمهیدی برای پایان اشغال بخشی از خاک خود توسط ارتش روسیه فراهم آورد؟
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفقیت‌آمیز دوربرد و دقیق ناوگان دریایی به اهدافی در خاک اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپادهای ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
مقامات محلی روسیه اعلام کردند در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین به یک منطقه مرزی در روسیه، برق کل منطقه قطع شد.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام پدافند هوایی اوکراین در خرسون را مشاهده منتشر کرد.
استفاده از پهپاد توسط نیرو‌های ارتش اوکراین در حمله به مواضع ارتش روسیه روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ