ناوگروه ۸۶ نداجا درحالی مأموریتش را پس از طی هزاران کیلومتر دریانوردی به پایان برد که کارشناسان آمریکایی مدعی بودند ایران از نظر فنی هرگز توان انجام چنین مأموریتی را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشرطه عراق حضور شگفت‌انگیزی در بین چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب داشته است.
آبی‌های شهر ریاض و زرد و مشکی‌های شهر جده باید از ساعتی دیگر در شهر طائف نبرد حیثیتی را برگزار کنند.
بارسلونا دیدار دوستانه‌ای که قرار بود امشب در آمریکا بین این تیم و یوونتوس برگزار شود را لغو کرد.
چند باشگاه بزرگ لیگ برتری علاقه زیادی به جذب اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، دارند.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
فرانچسکو کالوو، مدیر فوتبال یوونتوس، اعلام کرد که این باشگاه تصمیمی برای فروش دوشان ولاهوویچ ندارد.
بزرگترین پستانداری که تاکنون روی زمین پرسه زده در تخیل ما با دایناسور‌ها رقابت می‌کند، زیرا تا ۴۰۰۰ سال پیش با انسان‌ها همزیستی داشته است. کتاب‌ها، فیلم‌ها و یک نمایشگاه بزرگ این غول‌های عصر یخبندان را با هشداری رمزآلود بازگردانده اند: آیا آب و هوا یا رفتار انسانی علت انقراض آنان بوده است؟
با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال عربستان، تنها هشت باشگاه این کشور مجوز حرفه‌ای کسب کردند و چهار باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند.
دقیقا بیست سال پیش هم دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشگاهی اروپا بودند.
تیم ملی فوتسال برزیل در دو دیدار تدارکاتی برابر اسپانیا به پیروزی رسید.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
تمام پنج غول تکنولوژی جهان مدعی هستند که تمرکز زیادی بر هوش مصنوعی گذاشته‌اند؛ ادعایی که در عمل برای هر کدام از آن‌ها معنای متفاوتی دارد. با این حال، دو موضوع در حال حاضر شفاف و روشن است؛ رقابت در حوزه هوش مصنوعی بالا گرفته است و حتی پیش از ظهور برنده آن، این رقابت رویکرد آینده غول‌های تکنولوژی را تغییر می‌دهد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی خواهان به خدمت گرفتن دایچی کامادا، ستاره ژاپنی آینتراخت فرانکفورت هستند.
یونا کوسی آساره، پدیده سوئدی، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
گروه معدنی جهانی گلنکور ۱۲ درصد کاهش تولید مس را در سال ۲۰۲۲ گزارش کرده است.
بر اساس بیشترین رشد فروش نام شرکت‌های پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه، شرکت فجر انرژی خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب ثبت شده است.
هندبال ایران مقابل غول‌های فرانسه ۴۰تایی شد!
شکایتی علیه آلفابت (شرکت مادر گوگل)، متا (شرکت مادر فیس بوک)، اسنپ و تیک تاک در دادگاه ثبت شده و طبق آن شرکت‌های مذکور محصولات شان را طوری طراحی کرده‌اند تا جوانان را به پلتفرم‌های خود جذب کنند و در نتیجه بحران سلامت روانی به وجود آورده‌اند.
مودنا در جدالی یک طرفه موفق شد با نتیجه 3-0 لوبه را شکست دهد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بعد از گلزنی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است و احتمال دارد به زودی به یک باشگاه بزرگ برود.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در سید نخست مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با سه تیم مدعی بارسلونا، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون همگروه نخواهد شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید دارد که تیمش هنوز آمادگی قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را ندارد.
السد و الدحیل درحالی به اولین امتیاز خود دست یافتند که فصل پیش رقابت نفسگیری برای قهرمانی داشتند.
آیا چربی سلول‌های سرطانی را تکثیر می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ