مسئولان استادیوم آزادی از تعطیلی به دست آمده استفاده کرده و سعی در بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
تصاویری از آخرین وضعیت بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تهران را مشاهده می‌کنید.
رشت- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از بازسازی بناهای تاریخی در ماسوله و قلعه رودخان با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومانی خبر داد.
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
گاز گرفتن یک بازیکن ویارئال توسط ایوان آلخو، وینگر اسپانیایی کادیز، در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده و باعث مقایسه شدن آلخو با لوئیس سوارز شده است.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال ۵۰۰ دستگاه تا دو ماه آینده است.
افشین پیروانی دقایقی پیش از آغاز دربی از مسئولان درخواست کرد تا بازسازی سکوهای استادیوم آزادی را هر چه سریع‌تر به پایان برسانند.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بازسازی روستاهایی که بافت فرسوده دارند امسال در اولویت است.
شهردار تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین تا پایان شهریورماه بازسازی و به ناوگان اضافه خواهد شد.
فراری قرار است اولین مدل الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. استفاده از موتور الکتریکی باعث می‌شود خودرو تقریبا بی‌‌‌صدا باشد. اطلاعاتی که از اختراع جدید منتشر شده است، نشان می‌دهد که فراری قصد دارد بین دو چرخ عقب بلندگو بگذارد تا صدای مشهور موتورش را پخش کند.
سردار فدوی با اشاره به نقش قرب نوح نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه بنادر کشور تأکید کرد: همه بنادر کشور یا توسط این نهاد ایجاد شده‌اند و یا توسط این قرارگاه بازسازی و تعمیر شده‌اند. سردار قاسمی توانمندی ساخت بسیاری از سکوهای نفتی، تونل‌ها، راه‌ها، پالایشگاه‌ها و توانمندی‌ انحصاری لایروبی در غرب آسیا در قرب نوح ایجاد کرد.
عملیات تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری در حال انجام است. به گفته مسئولان محلی چنانچه اعتبارات این مجموعه به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد. ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود. این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکو‌های اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.
با اعلام معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، به زودی سکوهای آزادی بازسازی خواهد شد.
با اعلام معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، به زودی سکوهای آزادی بازسازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ