مرحوم دکتر احمد مهدوی دامغانی شانزده سال پیش در مقاله‌ای به بررسی صحت و سقم داستان ضامن آهو از دل منابع تاریخ اسلام پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران به همراه تعدادی از معاونین خود، ضمن حضور در مسجد جامع نارمک مسائل و مشکلات شهروندان را استماع و دستوراتی را در راستای حل مسائل مطروحه از سوی شهروندان صادر کرد.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن اعلام انهدام چهارمین باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب این استان طی چهارماه گذشته گفت: در این مدت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور بازداشت شدند.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
دادستان کل کشور ضمن تاکید بر اینکه با مولدسازی سرمایه های راکد تبدیل به سرمایه های مفید می شود از آمادگی قوه قضاییه برای حل مشکلات حقوقی مولدسازی خبر داد.
عضو هیات مدیره پرسپولیس مذاکره با هافبک ملی پوش برای پیوستن به این تیم را تایید کرد.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
دادستان تهران ضمن بازدید از دادسرای ناحیه ۳۱ با نمایندگان مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی دیدار کرد.
اهواز - دادستان مرکز خوزستان ضمن عیادت از کودک سه ساله‌ای که در جریان قصور پزشکی دچار سوختگی شده بود، دستورات قضایی برای درمان هر چه سریع تر این کودک و رسیدگی به پرونده را صادر کرد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.
دادستانی تهران در راستای احقاق حقوق عامه ضمن بازدید از پروژه ریلی راه آهن تهران _ تبریز، مشکلات این پروژه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
مدیرعامل سابق استقلال ضمن تعجب از اظهارات اعضای هیات مدیره باشگاه نسبت به شایعات موجود ابراز بی‌اطلاعی کرد.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
دادستان کل کشور، ضمن اشاره به وضعیت پرونده بابک زنجانی، در مورد شکایت خانواده مهسا امینی نیز توضیحاتی ارائه داد.
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود ضمن بیان اینکه به جای انتقاد برای حل مشکلات خودرو وارد میدان شده ام، گفت: اگر ثابت شود دوستان من در واردات خودرو دخیل باشند استعفا می دهم.
محمد جعفر منتظری دستور داد ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را بررسی و ضمن شناسایی عوامل پشت پرده، جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: فرقه عرفان حلقه یا عرفان کیهانی با ادعای درمانگری و با تجویز‌های فرادرمانی ضمن مداخله در امر درمان هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر تشویق افراد به رفتار‌های خارج از عرف باعث شکاف در خانواده و بعضاً باعث طلاق، تضعیف بنیان خانواده‌ها و یا فرار فرزندان از خانه و همچنین زمینه ساز بروز مشکلات اخلاقی برای اعضای ناآگاه می‌شود.
معاونان دادستان تهران با حضور در ندامتگاه‌ها، ضمن رسیدگی به وضعیت نگهداری متهمان و محکومان و ملاقات با مددجویان به درخواست‌‎ها و مشکلاتشان، رسیدگی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ