سمنان- استاندار سمنان گفت: سال گذشته ۶۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شد که این رقم امسال به همت کشاورزان به ۷۵ هزار تن افزایش پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوشکو گواردیول، ستاره جدید منچسترسیتی، به ترکیب گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال اضافه شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی گندم به مجموع تناژ ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه آن آغاز شده است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
گردهمایی فرزندان مستقل شده سازمان بهزیستی در سراسر کشور برای نخستین‌بار در ماه مبارک رمضان به صورت هماهنگ در ۷۵ شهرستان کشور برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از راه‌اندازی طرح افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت واحد فرآورش نفت میدان رامشیر و رسیدن آن به رقم ۷۵ هزار بشکه در روز خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت‌نام ۷۵ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۱۷۸ هزار و ۷۵ نفر از خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر خبرداد.
مبلغ ۷۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه سال آینده شهرداری تهران تنظیم شد.
مبلغ ۷۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه سال آینده شهرداری تهران تنظیم شد.
هفته گذشته شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۵ هزار واحدی مواجه شد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: احتمالا شهرداری بودجه خود را به مبلغ ۷۰ الی ۷۵ هزار میلیارد تومان ارائه کند.
سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در شهرستان آبیک استان قزوین، واحد ۶۰۰۰ رأسی دام سنگین شرکت محیا را افتتاح کرد. این واحد سالانه ۴۰ هزار تن شیر و ۷۵ هزار تن خوراک دام تولید می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
مسئول کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در عراق و اقلیم کردستان امروز (شنبه) فاش کرد که طی ده ماه گذشته نزدیک به ۷۵ هزار شهروند عراقی از این کشور مهاجرت کرده‌اند.
شهردار منطقه ۱۲ از آسفالت ۷۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه به منظور اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ از آزادسازی بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات این منطقه در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات خبر داد.
ابتکار با یادآوری این نکته که «این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند» قصد دارد این نکته را مطرح کند که نمایندگان می‌بایست بدون عینک جناحی و سیاسی با این لایحه مواجه شوند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص ۷۵ میلیارد تومان برای اصلاح، احیا و باغات چای خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود با این حال واردات چای ۲۰ هزار تن کاهش یابد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: برنامه‌ای برای تغییر دامنه نوسان بررسی و به هیات مدیره سازمان بورس پیشنهاد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ