تیم فوتبال پائوک که در حال حاضر در رده سوم سوپرلیگ یونان قرار دارد، جذب «یورگن لوکادیا» مهاجم پرسپولیس را در برنامه گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواهان او به توافق نرسیده‌اند و باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم.
یکی از کارخانه‌های آلمانی پیشتاز در حوزه صنایع دفاعی، برای اوکراین پهپادهای جاسوسی پیشرفته تولید و فراهم خواهد کرد.
منابع عبری نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده‌اند که از پیشتازی گانتز بر نتانیاهو در تازه‌ترین نظرسنجی‌ها خبر می‌دهد.
یک روزنامه آمریکایی نوشت که تلاش‌های غرب برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده‌های اف-۱۶ با مانعی غیرمنتظره مواجه شده است!
قیمت نفت امروز با قیمت 84 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. تازه‌ترین بررسی‌ها از کاهش ذخایر نفت در برخی مناطق جهان خبر می‌دهد. گزارشی که در  تعیین روند صعودی قیمت نفت در آینده حمایت می‌کند.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
شماری از وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از آغاز نشست ۱۸۶ این سازمان در وین بر اتخاذ تصمیمی صحیح برای تضمین تعادل و ثبات در بازار نفت تأکید کردند.
از شروع پروازهای مدینه قبل به مقصد فرودگاه مدینه بیش از ۱۸۵۶۰ زائر برای زیارت بارگاه رسول مکرم اسلام (ص) و قبور ائمه بقیع (ع) وارد شهر پیامبر می‌شوند.
سازمان آمار عربستان سعودی اعلام کرد که ۱۳.۴ میلیون نفر از کل جمعیت این کشور اتباع کشورهای دیگر هستند.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش خود از حل‌وفصل دو مساله پادمانی ادعایی خبر داد.
مردم ترکیه برای بار دوم به پای صندوق‌های رای رفتند تا میان رجب طیب اردوغان اسلام‌گرا و کمال قلیچداراوغلو با مواضع چپ‌میانه و سکولار، یکی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تازه‌ترین وضع طرح‌ها و پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز طبیعی را تشریح کرد.
تازه‌ترین عکس از نوه جهان پهلوان تختی در آمریکا
کاپیتان سابق تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی به بازیکنان تیم ملی جوانان روحیه داد.
نابع خبری آمار جان‌باختگان زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه را بیش از هفت هزار و هشتصد تن اعلام کرده‌اند. این جدیدترین آمار از قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در مناطقی از جنوب ترکیه و شمال سوریه است.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون «مقام زن» سازمان ملل متحد، با تلاش‌های هدفمند واشنگتن که در ادامه اقدامات خصمانه علیه تهران صورت گرفته، ۱۴ دسامبر به رای گذاشته می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیئت‌رئیسه همه اعضاء با به‌کارگیری کی‌روش موافقت کردند.
پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ