علیرضا احمدی منش اضافه کرد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلا از کشور خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
پنج ناحیه در شرق فرانسه در روز شنبه با پیش بینی توفان شدید در حالت هشدار قرمز- بالاترین سطح هشدار- قرار گرفتند.
رئیس پلیس بین الملل فراجا گفت: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای ۶ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در استان آذربایجان غربی وضعیت قرمز اعلام کرده است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۳ یعنی بازه ناسالم و قرمز قرار دارد.
رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشور‌های عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.
با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات نام بازیکنانی که در نیم فصل دوم در پرسپولیس حضور نخواهند داشت مشخص خواهد شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۱۸ آذرماه) وضعیت هوای تهران با رسیدن به عدد ۱۵۵ به رنگ «قرمز» درآمده و برای همه آلوده است.
برای چهارمین بار در کیف هشدار حمله هوایی اعلام شد و مقامات دولتی از همه شهروندان خواستند که فوراً به پناهگاه‌های امن شهری مراجعه کنند.
«میلاد حاتمی» که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود، پس از صدور اعلان قرمز اینترپل، در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در کشور ترکیه شناسایی، بازداشت و به کشور مسترد شد.
میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
ساعاتی پیش در فضای مجازی اعلام شد که پلیس اینترپل برای علی کریمی فوتبالیست سابق درخواست اعلان قرمز کرده است.
ساعاتی پیش در فضای مجازی اعلام شد که پلیس اینترپل برای علی کریمی فوتبالیست سابق درخواست اعلان قرمز کرده است
ساعاتی پیش در فضای مجازی اعلام شد که پلیس اینترپل برای علی کریمی فوتبالیست سابق درخواست اعلان قرمز کرده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، با افزایش تعداد بیماران بستری شده با تست مثبت کرونا، تعداد شهر‌های قرمز نیز از ۷۸ به ۱۰۶ شهرستان افزایش یافته است.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ