قیمت نفت روز دوشنبه برای دومین روز معامله متوالی، به دلیل نگرانی از وقوع رکود اقتصادی و تقاضای کمتر برای سوخت، کاهش پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
زبیر نیک‌نفس به احتمال فراوان در هفته اول لیگ برتر مقابل نفت آبادان در ترکیب استقلال به میدان می‌رود.
محمدجواد حسین‌زاده 19 ساله در مصاف با نفت مسجد سلیمان برای دقایقی فرصت بازی به دست آورد.
سیاوش یزدانی پس از چند مسابقه نیمکت نشینی در مصاف با نفت مسجد سلیمان برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد.
با همه فرصت هایی که استقلال در بازی با صنعت نفت از دست داد، در این بازی آن تیم همیشگی نبود.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
خجسته مهر گفت:بیست وهفتمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی اردیبهشت ماه بامیزبانی از۱۵۰۰شرکت داخلی وخارجی، فرصتی برای تعامل و همکاری شرکت‌های نفتی در سطح بین‌المللی، فراهم می‌کند.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.
مهاجم نفت آبادان از تلاش این تیم تا آخرین لحظه برای موفقیت در این فصل و حفظ سهمیه خبر می دهد.
عربستان سعودی از سال ۲۰۱۶ و با رونمایی از سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ در یک مسیر بلند‌‌‌پروازانه قرار گرفته است. تلاش عربستان برای تنوع‌‌‌بخشی به اقتصاد و درآمدهایش به دلیل نوسانات بازار نفت در یک دهه اخیر بوده است. هدف از این پروژه اقتصادی با محوریت محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان بازنگری ساختار اقتصادی است که با تغییر نحوه درآمدزایی پادشاهی، درصدد است تا وابستگی بالا به نفت و اعتیاد به آن را کاهش ‌‌‌داده و به سمت متنوع‌سازی درآمدهای دولت حرکت کند.
جواد یارجانی گفت: ایران باید از فرصت به‌وجودآمده برای توسعه روابط خود به‌ویژه در بخش نفت و گاز استفاده کندوامیدوارم توافق با ریاض مقدمه‌ای برای همکاری بیشتر با دیگر کشورهای عربی همسایه باشد.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: به بازیکنان جوانم اعتماد کردم و دیدم نتیجه بازی را تغییر دادند.
بازیکن مدنظر صنعت نفت آبادان نتوانست صلاحیت لازم برای بازی در لیگ‌ ایران را به دست آورد.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
مربی بومی نفت مسجد سلیمان می گوید نیازمند فرصت هستند تا اوضاع آشفته این تیم را تغییر دهند.
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
دولت احمدی‌نژاد جریان سومی از سرمایه‌داری پوپولیستی بود که فرصت مغتنمی در اختیار مافیای اقتصادی قرار داد تا هنگام افزایش بی‌سابقه قیمت نفت موقعیت خود را تثبیت کنند. این مافیای اقتصادی که در طول جنگ و دوره پساجنگ در بستر اقتصاد بالیده بود، در این دوره قوام یافت و به معنای واقعی بر سرنوشت کشور اثر گذاشت.
دو تیم صنعت نفت و مس رفسنجان در دیدار که هر دو تیم فرصت مناسب برای گلزنی داشتند به تساوی رسیدند.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
تیم نفت فرصت این را داشت تا در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
پرسپولیس به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل صنعت نفت آبادان است.
پرسپولیس به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل صنعت نفت آبادان است.
سید حسن نصرالله درباره پرونده نفت و گاز لبنان گفت: این گنج در دریا است و ما این فرصت تاریخی را داریم. ما خود را در مکانی قرار دادیم که حداقل ۵۰ درصد احتمال رفتن به سمت جنگ و ۵۰ درصد احتمال نرفتن به سمت جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ