رئیس دستگاه سیاست خارجی آمادگی بخش خصوصی ایران را برای اجرای پروژه‌های فنی و مهندسی و حضور هرچه بیشتر تجار و بازرگانان ایرانی از جمله شرکت‌های دانش بنیان در این کشور اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرویز غیاث‌الدین کارشناس برق گفت: موضوع مربوط به تحریم‌ها نیست. برق نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارد، اما نه بخش خصوصی و نه دولت آمادگی سرمایه‌گذاری ندارند. علت اینکه بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این بخش ورود نمی‌کند این است که این نوع تجارت یا زیان‌ده است یا سود اندکی دارد.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در بخش انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و آمادگی کاملی برای مأموریت اربعین دارند.
شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.
ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم‌های ملی ووشو آقایان و بانوان در دو بخش تالو و ساندا در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اعلام آمادگی کرد ۴۰۰ دانش فنی حاصل از پروژه‌های تحقیقاتی خود را در اختیار دانش آموختگان بخش کشاورزی به شکل رایگان قرار دهد.
اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو خبر داد و گفت: بیش از۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه می‌شود.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از آمادگی این سازمان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تخصصی گیاهان دارویی خبر داد و هم‌افزایی همه زیربخش‌های این حوزه را خواستار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع حق‌آبه ایران در هیرمند گفت: ما در بحث پیگیری حق‌آبه ایران از هیرمند کوتاه نیامده‌ایم و بخش قابل توجهی از دیپلماسی آب ایران شامل این موضوع است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به برخورداری کشورمان از دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های بشردوستانه خود و با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده است.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
کشور‌های استونی، لیتوانی، لاتویا و لهستان از کشور‌هایی هستند که به شدت خواستار دور تازه تحریم‌های روسیه علیه بخش هسته‌ای و شرکت دولتی روستام (Rosatom) هستند.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های نیروگاهی، صنایع و مصرف کنندگان بخش خانگی خبر داد.
دوره جدید مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان قهرمانی جهان در شرایطی برگزار می‌شود که ۳۲ نفر از ایران برای حضور در بخش مردان و بانوان این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سئول آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کره جنوبی بویژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
اهواز- دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: از سرگیری صادرات از مرزهای استان پیگیری شده اما طرف عراقی هنوز آمادگی خود را برای از سرگیری صادرات اعلام نکرد.
مرحله اول لیگ آمادگی جسمانی باشگاه‌های کشور (فیزیکال فیتنس) با معرفی یکصد باشگاه برتر در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.
وزیر امور خارجه آمادگی بخش خصوصی ایران برای توسعه روابط اقتصادی با بولیوی، اجرای پروژه‌های زیر ساختی در این کشور و نیز افزایش تجارت دو جانبه را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ