دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در واکنش به ناکامی در فینال رقابتهای جهانی صربستان گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این باخت را با پیروزی جبران کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقیب همیشگی کشتی‌گیر کشورمان با انتشار ویدویی اعلام کرد به دنبال طلای جهانی است.
کشتی گیر وزن ۷۰ کیلو کشورمان در مسابقات رنکینگ دار مجارستان در مرحله نیمه نهایی به پیروزی رسید و به پیراهن تیم ملی رسید.
اسامی نمایندگان ورزشکاران و مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مشخص شد.
آزادکار مسلمان کشتی روسیه با بیان این‌که راز موفقیت ستارگان کشتی داغستان توکل و ایمان است، گفت: به دنبال آن هستم تا در بازی‌های المپیک پاریس به رقیب جدی برای یزدانی تبدیل شوم.
رقابت‌های رنکینگ‌دار بین‌المللی قرقیزستان به پایان رسید و اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ جدید کشتی‌گیران را اعلام کرد.
اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابت‌های رنکینگ‌دار بین‌المللی قرقیزستان رنکینگ جدید کشتی‌گیران را اعلام کرد.
حریف اصلی حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم جام تختی، با ارائه گواهی پزشکی به دنبال معافیت از حضور در این رویداد است.
«عظمت دولت بیک‌اف» قزاق با شکست یکی از باتجربه‌ترین کشتی‌گیران ایران به دنبال مطرح کردن خود در وزن ۸۶ کیلوگرم در سطح جهان و المپیک است.
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌ آفرین شده است را می‌دهد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
سیاوش یزدانی مدافع سابق تیم استقلال که با باشگاه سپاهان به توافق رسید، گفت: دنبال بهانه بودند من را قربانی کنند.
مدافع سابق استقلال با انتشار پیامی گلایه‌آمیز و ابراز ناراحتی خود از جمع آبی‌ها جدا شد.
ماجرای سیاوش یزدانی و باشگاه استقلال هر لحظه پیچیده‌تر و عجیب‌تر دنبال می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید به دنبال بازیکنان خارجی پا به سن گذاشته باشد گفت: جذب این بازیکنان جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نتیجه دیگری ندارد.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ما برای حسن یزدانی برنامه داریم و در مسابقات جهانی سال آینده و المپیک از او استفاده خواهیم کرد.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
علیرضا دبیر با انتقاد به برخی اعتراض ها و انتقادات، می گوید به دنبال جهان پهلوان شدن در کشتی نیست.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
رقابت های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و حسن یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
نایب قهرمان کشتی جهان در سال 2021 مى گويد با آناليز رقبا به دنبال مدال خوشرنگ ترى در وزن جديد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ