وزیر امور خارجه ایران با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز در محل ساختمان وزارت امور خارجه، مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) به منظور شرکت در نشست چهارجانبه وزرای امور خارجه ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در ارتباط با سوریه عازم مسکو شد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
وزیر امور خارجه کشورمان با رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده است، با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با هیئت همراه وارد فرودگاه دمشق شد و مورد استقبال وزیر امور خارجه سوریه قرار گرفت.
وزیر امور خارجه در پی زلزله در سوریه با وزیر خارجه این کشور تلفنی گفتگو کرد و از آمادگی ایران برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به سوریه خبر داد.
بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه شامگاه شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به سوریه، در نشستی صمیمی، با جمع کثیری از مسؤلان و اعضای برجسته گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان در دیدار با بشار اسد: ایران به پشتیبانی قوی از سوریه ادامه خواهد داد وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان به بشار اسد تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران امنیت و پیشرفت سوریه را امنیت و پیشرفت خود می داند و به پشتیبانی قوی از سوریه ادامه خواهد داد.
وزیر امور خارجه کشورمان که همراه با هیئتی سیاسی و دیپلماتیک به دمشق سفر کرده است، عصر امروز با وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع لبنان، سوریه، فلسطین و یمن گفت‌وگو کرد و سید حسن نصرالله را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها قرار داد.
وزیر امورخارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد
وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به سوریه، با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در وزارت امور خارجه کشورمان با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای سوری با بیان این‌که تبادل پیام‌ها بین آمریکا و ایران از طریق برخی وزرای خارجه و هماهنگ کننده در حال انجام است، گفت: ایران با اتخاذ رویکردی منطقی مسیر دیپلماسی را پیگیری می‌کند.
وزیر امور خارجه ایران با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ