وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان از همتای سریلانکایی خود استقبال کرد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارت خارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به پاکستان مورد استقبال همتای خود قرار گرفت.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز در محل ساختمان وزارت امور خارجه، مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیرامور خارجه از همتای لیبی خود استقبال و با وی و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه از همتای ارمنستانی خود استقبال و با وی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه عمان که به تهران سفر کرده مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در صدر هیأت عالی‌رتبه سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات لبنان قرار گرفت.
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان از توافق ایران وعربستان سعودی استقبال نمود و ابراز اطمینان کرد این امر منجر به تقویت مواضع جهان اسلام شود.
وزیر امور خارجه روسیه دوشنبه شب در گفت وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از توافق حاصل شده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط فیمابین استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با هیئت همراه وارد فرودگاه دمشق شد و مورد استقبال وزیر امور خارجه سوریه قرار گرفت.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی وارد فرودگاه بغداد شد و مورد استقبال معاون وزیر امور خارجه عراق قرار گرفت.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران همواره از گفتگو‌های منطقه‌ای استقبال کرده است، گفت: امروز پیام‌هایی را از طرف‌های مقابل مذاکرات برجامی از طریق وزیر خارجه قطر دریافت کردیم.
وزیر خارجه کشورمان وارد تاشکند شد و مورد استقبال مقامات وزارت امور خارجه ازبکستان قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از وزیر خارجه عمان در تهران استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان از همتای بلاروسی خود در تهران استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با استقبال از فعال سازی مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف بر نبود محدودیت در ارتقای روابط فیمابین و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه مناسبات تاکید کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه دارالسلام پایتخت تانزانیا شد و مورد استقبال رسمی لیبراتا مولا مولا وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ