بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، 16 نفر کشته و 9 تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد خوزستان سود خوبی از فروش ستاره جوان خود به جیب زده است.
میلان شماره 9 خود برای فصل بعد را مشخص کرده و او کسی جز آلوارو موراتا نیست.
وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید طبق آخرین به روز رسانی ترنسفرمارکت پشت سر ارلینگ هالند و کیلیان امباپه قرار دارد.
وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید طبق آخرین به روز رسانی ترنسفرمارکت پشت سر ارلینگ هالند و کیلیان امباپه قرار دارد.
طبق تقویم اعلامی اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی به همراه سه نماینده دیگر ایران در روز اول مسابقات جهانی بلگراد به مصاف حریفان خواهند رفت.
بانک گردشگری در سال  1401 با 25 درصد رشد در نسبت اعطای تسهیلات به سپرده‌های اشخاص، رتبه نخست را در بین بانک های خصوصی کشور کسب کرد.
25 سال پیش جیوانی تراپاتونی، مربی وقت بایرن، در یک نشست تاریخی به همه بازیکنانش تاخت و آن سحنرانی مثل یک سونامی فوتبال آلمان را در نوردید.
رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 تا 25 فروردین ماه سال 1402 در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.
کوهنوردی که در ارتفاعات کرمان دچار حادثه شده بود با تلاش امدادگران نجات یافت.
پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت هر چند در این سال‌ها برخی به راحتی به دوبنده تیم ملی رسیده‌اند، اما در دوره قهرمانی او، کاری کردند که عطای کشتی را به لقایش بخشیده و در 25 سالگی خداحافظی کند.
بان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 30 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.
قهرمان 25 ساله مازندرانی تاکید می‌کند که نه زمانی که از 86 به 92 کیلو رفت و نه حالا که تصمیم به کشتی گرفتن در 97 کیلوگرم را دارد، این تصمیم را به خاطر داشتن رقیب سرسخت نگرفته است.
مهدی ترابی همانند بازی اول ایران بازیکن تعویضی کارلوس کی‌روش بود که تاثیر زیادی در تغییر جریان بازی داشت.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی با تساوی روز گذشته حالا در 25 مسابقه بدون شکست به کارش ادامه داده است.
علیرضا دبیر با 25 رای موفق نشد به هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی راه پیدا کند.
علیرضا دبیر با 25 رای موفق نشد به هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی راه پیدا کند.
رقابت های وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرحسین زارع نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و کامران قاسم پور نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و حسن یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمد نخودی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و یونس امامی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرمحمد یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا سرلک نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
دیدار تیمهای پرسپولیس و فولاد با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ