به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه جنوبی البرز، شمال تهران، سمنان، قزوین و برخی مناطق استان البرز بارش باران داریم و باد خیزش گرد و خاک نیز پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع باد شدید و بارش برف و باران در برخی از نقاط کشور طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدیدالبته موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
معصومی گفت:امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران،گیلان،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.
طبق اعلام مرکز پیش بینی هوا؛ بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط کشور طی روزهای آینده پیش بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات تعطیل شدند.
بارش برف و باران در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
گزارش سازمان هواشناسی را در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز کرده‌اند.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در برخی از استان‌های کشور، از آماده‌‎باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث احتمالی جوی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای مواصلاتی خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ دیگری از فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف در برخی نقاط همراه با رعدوبرق و مه آلودگی از پنجشنبه تا شنبه (۲۴ تا ۲۶ آذر) خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ