رئیس فدراسیون تیراندازی، گفت: در بحث سلاح و مهمات و ورود آنها مشکلاتی داریم و سلاح تیراندازان قدیمی شده است و نیاز به روزرسانی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما امروز به تعداد کافی بالگرد در اختیار داریم. بالگرد وسیله‌ای‌ست که عمر آن به پایان نمی‌رسد، ولی باید تجهیزات آن بروز رسانی شود. البته در حوزه واردات بالگرد برنامه‌ای نداریم.
رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است اگر در فوتبال یک مدال وجود دارد در تیراندازی مدال های زیادی توزیع می شود اما در گذشته از این رشته غافل بودند.
سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: مسابقات رکوردگیری تیم‌های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می‌شود.
به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در خانه‌ای در ایالت مریلند آمریکا، دست کم سه تن کشته شدند.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.
باشگاه لیورپول علیه تصمیمات داور دیدار اخیر این تیم مقابل استون‌ویلا به کمیته داوران انگلیس شکایت کرد.
ملی پوش تکواندوی ایران و دارنده مدال برنز جهان در گفتگو با ایسنا سکوت خود را شکست و گفت: من مرتکب دوپینگ نشده ام اما به دلیل توطئه و دشمنی برخی افراد عمر ورزشی ام تباه شد و زحمات چندین ساله ام بر باد رفت.
اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در این حادثه یک تن کشته و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شده است با این حال هنوز مشخص نیست که قربانی دوم این حادثه همان فردی است که زخمی شده بود یا خیر.
داده‌ها و اطلاعات رسمی در آمریکا نشان می‌دهد در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و هزاران نفر قربانی برجای گذاشته‌اند.
در جریان تیراندازی در جشن فارغ‌التحصیلی در ایالت تگزاس آمریکا، یک نوجوان کشته شد.
پلیس شهر سیاتل آمریکا از کشته شدن دو نفر در جریان تیراندازی در یک پارک عمومی خبر داد.
وقوع تیراندازی جمعی در یک جشن تولد در ایالت آلاباما دست کم ۶ قربانی برجای گذاشت.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سطح توقع مردم، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیراندازی بالا رفته است.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم صدور ویزا برای تیراندازان جهت اعزام به مصر توضیحاتی داد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان این که تدارک لازم برای اعزام تیراندازان به مصر دیده شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات حاضر شویم.
رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر این که باید به دنبال پرورش استعدادها در این رشته باشیم گفت: برای مسابقاتی که در مصر برگزار خواهد شد ۷ هزار فشنگ تهیه کردیم.
با مرگ مرد جوان بر اثر تیراندازی دو فرضیه برای بازپرس جنایی مطرح شد. نخستین فرضیه این بود که خانواده سروش واقعیت را گفته و مرد جوان بر اثر شلیک گلوله از سوی مأموران فوت کرده است. اما دومین فرضیه این بود که وی قربانی یک جنایت شده باشد.
رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد.
در شهر زاریا هنگامی که شیخ «عبدالحمد بلو» در حال ایراد سخنرانی پایانی مراسم عزاداری عاشورا در این شهر بود، نیرو‌های پلیس و امنیتی به سوی عزاداران تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن ۶ نفر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ