سرلشکر سلامی در پیامی از سخنرانی و اقدام شجاعانه، هوشمندانه و غرور انگیز رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیام کتبی نخست وزیر قطر را تقدیم کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
مقام معظم رهبری بعد از قهرمانی تیم والیبال جوانان در پیامی از این تیم افتخارآفرین تقدیر کردند.
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
اسامی نامدار والیبال ایران با پست هایی حمایتشان را جوانان فینالیست تیم ملی اعلام کردند.
سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی‌پوشان از آنها تقدیر کرد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی صمیمانه و همدلانه مردم نیکوکار و خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین و برگزاری پویش‌های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.
فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار امروز خود با وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مردم منطقه، از آینده نویدبخش برای منطقه خبر داد.
باشگاه سپاهان با صدور پیامی از حمایت مثال‌زدنی هوادارانش در دیدار این تیم با مس رفسنجان تقدیر کرد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی پیامی از حضور حماسی و تاریخی فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال قدردانی کرد.
ژابی آلونسو تا دقایق پایانی دیدار برابر فرایبورگ به سردار آزمون اعتماد کرد.
فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارلوس کی‌روش برای وی در ادامه دوران ورزشی آرزوی موفقیت کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به مسقط، پایتخت عمان گفت: پیام آیت الله رئیسی را تقدیم سلطان عمان خواهم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی که در صفحه روبیکا خود منتشر کرد از تمرین موفق بالگرد‌های هوانیروز ارتش در اجرای عملیات هلی برن و آفند شبانه تقدیر کرد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی که در صفحه روبیکا خود منتشر کرد از تمرین موفق بالگرد‌های هوانیروز ارتش در اجرای عملیات هلی برن و آفند شبانه تقدیر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ