بسیای از این هواداران در شبکه‌های اجتماعی از اتحادیه فوتبال این کشور خواسته‌اند که این مربی انگلیسی را در فاصله کمتر از دو ماه تا جام جهانی برکنار و توماس توخل را جانشین او کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند توسط هواداران آرسنال هو شد و به این امر واکنش نشان داد.
گرانیت ژاکا فاش می‌کند که هو شدن توسط هواداران آرسنال به او قدرت بیشتری داد.
گرت بیل گفت در رئال مادرید با هیچکس مشکلی نداشته و به مرور زمان با بالا رفتن سنش یاد گرفته که چطور با فشار بازی در رئال و هو شدن کنار بیاید.
جان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به هو شدن هم‌تیمی‌هایش به ویژه مسی گفت که سرگرم جشن گرفتن بوده‌اند و توجهی به هو شدن نکرده‌اند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‎ژرمن، هو شدن لیونل مسی توسط هواداران را اتفاقی غیرقابل توجیه دانست.
فرانسوی‌ها تنیسور اوکراینی را در پایان دیدارش برابر حریف بلاروسی هو کردند.
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید هو شدن لیونل مسی در پاری سن ژرمن را درک می‌کند چون هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در پاسخ به یک هوادار به دشواری‌های عجیب و غریبی که در 18 ماه اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت مردم فراموش می‌کنند چه بر او گذشته است.
امانول مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در مسابقه فینال جام حذفی دور از دید تماشاگران با بازیکنان تولوز و نانت خوش و بش کرد.
«مکرون» در سفر به شرق فرانسه هو شد. این اولین سفر رئیس جمهور فرانسه به مناطق دیگر این کشور از زمان تصویب نهایی اصلاحات بازنشستگی است.
شب گذشته رافائل لیائو و ژوائو ماریو که به ترتیب از دقایق 67 و 90 برای پرتغال در بازی مقابل لیختن‌اشتاین وارد زمین شده بودند، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه هو شدند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
توکو اِکامبی بازیکن تیم لیون در دیدار با استراسبورگ در حال تعویض شدن بود، از سوی هواداران خودی هو شد؛ مهاجم 30 ساله از شدت عصبانیت هم مستقیم به رختکن رفت و در مسیر سطل آشغال را هم شوت کرد.
لمپارد بعد از شکست در دقایق پایانی بازی با وولوز از هواداران اورتون خواست تا پشت بازیکنان باشند.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، از هو شدن تیم ملی انگلیس توسط هواداران این کشور بسیار عصبانی است.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران در جریان مسابقات فینال لیگ کشتی با واکنش انتقادی از سوی تماشاگران رو به رو شد.
بعد از هو شدن رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در دیدار مقابل نیوکسل او به زودی اخراج خواهد شد تا قربانی جدید لیگ برتر انگلیس باشد.
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
دو راننده باتجربه فرمول یک باز هم با یکدیگر در سطح رسانه‌ای درگیر شدند.
تقابل بارسلونا با بیلیائو به منزله بازگشت ارنستو والورده به ورزگاه نوکمپ خواهد بود.
ویدیویی از واکنش جالب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی به هو شدن از سوی دانشجویان معترض را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی انگلیس به شدت از عملکرد این تیم ناراحت و عصبانی هستند.
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ