معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه کشور را باید قدرتمند کرد، گفت: قدرت کشور فقط به سلاح نیست؛ مهم‌ترین ابزار قدرت و مهم‌ترین عنصر قدرت‌ساز، علم و شخصیّت ملّی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: ایده تأسیس انجمن خبرنگاران علم و فناوری با جدیت از سوی معاونت علمی  دنبال می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر بادکو را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
«چارلز داروین یکی مردان بسیار مشهور تاریخ جهان است. کشف و اثر او در سال ۱۸۵۹، «درباره منشاء گونه‌ها» با توضیح چگونگی تکامل و تنوع زندگی، علم زیست‌شناسی را متحول کرد. سالروز تولد او در جهان به عنوان روز داروین جشن گرفته می‌شود، اما مانند هر شخصیت تاریخی، بسیاری از جزئیات زندگی داروین در طول زمان مبهم مانده است.
توضیحات دهقانی سرپرست معاونت علمی ریاست جمهوری را در خصوص تفاهم‌نامه علم و فناوری فی مابین ایران و ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
دومین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی پیرامون تبیین شخصیت و معرفی خدمات سردار سلیمانی در مرکز مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری (sciencia) ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.
ملی‌پوش سابق تیراندازی در مورد روزهای اوج و افول این رشته، مشکلات و سختی‌هایش و البته لوکس شدن این رشته سخن گفت.
مصطفی تقی‌زاده دانشجوی دکتری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه، با اختراع بین‌المللی ثبت شده «سیستم جانپناه اضطراری»، دومین مدال جهانی خود را کسب کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری علوم پزشکی شهیدبهشتی با ارائه ۸ محصول خاص پزشکی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه در یک ماه آینده خبر داد.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه علم و فناوری زیربنای اقتدار کشور است، اظهار کرد: علم و دانش ضرورت پیشرفت در هر حوزه‌ای است.
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
شبکه فن‌بازار ملی تور علم و فناوری ترکیه را ۲۲ تا ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
دکترای علم تمرین معتقد است علم فقط ۱۰ درصد از ورزش قهرمانی را شامل می‌شود و و ۵۰ درصد آن برنامه‌ریزی، امکانات، تربیت درست یک قهرمان، شخصیت و ذهنیت و بینش قهرمانی است و در کنار آن یکپارچگی برای قهرمانی است.
علیرغم آن که شخصیت ممکن است یکی از عوامل تعیین کننده ترجیحات موسیقی ما باشد، بستر و زمان گوش دادن به موسیقی نیز ترجیحات ما را تعیین می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رضا پهلوی، موجود ناپاک جریان ارتجاع می‌گوید مسئله سلطنت برگردد و تکرار شود، اخیرأ در یکی از اظهاراتش گفته مردم رفراندوم کنند که آیا حکومت را با دین می‌خواهند یا بی‌دین.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اخذ مجوز برای راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت استان مازندران خبر داد و گفت : این مجموعه در ساری ساخته می‌شود.
امام جمعه مشهد گفت: اگر مبانی ایدئولوژیک نظام برای مردم توجیه نشده باشد، طبیعی است که با هر قانون و واجب شرعی مخالفت خواهد شد. اگر مبانی نظام در دانشگاه تثبیت شود، پرتو آن جامعه را فرا خواهد گرفت.
همزمان با ایام اربعین حسینی و مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، علم و کتل های پلازای میدان هفت تیر به پلازای حرم عبدالعظیم حسنی منتقل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ