دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی در اقدامی غیرمعمول اعلام کرد نشانه‌ها و تحرکاتی را مشاهده کرده که نشان می‌دهند کره شمالی در حال آماده‌سازی برای انجام آزمایش یک موشک بالستیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
گزینه‌های فدراسیون شنا برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، در آستانه اعزام به این بازی‌ها اردویی آماده‌سازی در ترکیه برگزار خواهند کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۲۵۶ هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد و گفت: کادر درمان داوطلب این جمعیت در منا و عرفات مستقر شده‌اند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات ویژه ترافیکی برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال را تشریح کرد.
روزنامه سعودی اسپورت پیش بینی کرد که الهلال با تیمی متفاوت و پرستاره فصل بعد به میدان رود.
رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مرکز ماهواره‌های نظامی خواستار تسریع در آماده‌سازی پرتاب ماهواره‌ شناسایی نظامی شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده‌سازی تیم ملی باید به گونه‌ای باشد که خودمان را آماده رقابت با مدعیان قهرمانی کنیم.
چین اتاقک شبیه‌سازی شده‌ی ماه را برای آماده‌سازی فضانوردان برای فرود روی قمر زمین ساخت. این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ فضانوردانش را به ماه برساند
مدافع ملی‌پوش فوتبال با کمربندی مخصوص تمرینات اختصاصی خود برای بازگشت به فوتبال را انجام می‌دهد.
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به رتبه سوم جدول، اکنون امیدوار به کسب نتیجه در دربی و شانس صعود در جدول هستند.
تصاویری تماشایی از مهدی قایدی که پیش از شروع بازی آلومینیوم قلنج گردنش را می‌شکند!
شهردار منطقه ۸ تهران از آماده‌سازی ۹۳ بوستان سطح منطقه برای میزبانی از شهروندان و روزه‌داران در روز طبیعت خبر داد.
مشهد ـ قائم مقام مناسبت‌های شهرداری مشهد از آماده سازی ١۵ هزار و ٩۴٢ جای پارک خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد مقدس برای ایام نوروز خبر داد.
تبریز- مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه گره‌گشایی از کارآفرینان اولویت است، گفت: ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در حال آماده شدن است.
همزمان با آماده‌سازی پیونگ‌یانگ برای برگزاری سالروز ایجاد ارتش کره شمالی، نیروهای مسلح این کشور به دستور رهبر کره شمالی، آموزش‌های رزمی و آمادگی جنگی خود را افزایش داده‌اند.
شهردار منطقه ۹ تهران از آماده سازی محور خیابان آزادی به عنوان مسیر اصلی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
مشهد _ تدوین طرح ساماندهی میدان بیت‌المقدس و پروژه اتصال بولوار امام خمینی از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز در شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصویب شد.
تیم فوتبال پیکان روز جمعه طی یک مسابقه دوستانه دیگر مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت:با آماده سازی ۱۰ هزار کیسه شن و نمک به استقبال از زمستان رفته‌ایم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده‌سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند خبر داد.
در بجبوحه تنش‌های میان دو کره، رئیس جمهور کره‌جنوبی می‌گوید ارزیابی‌ها نشان می‌دهد پیونگ‌یانگ آماده‌سازی هفتمین آزمایش هسته‌ای خود را تکمیل کرده است.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما تلاش ارتقاء رنکینگ در قهرمانی آسیا است.
وزیر دفاع کره جنوبی مدعی شد که کره شمالی همچنان به آماده‌سازی برای انجام یک آزمایش هسته‌ای دیگر ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ