رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مرکز ماهواره‌های نظامی خواستار تسریع در آماده‌سازی پرتاب ماهواره‌ شناسایی نظامی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتمع مس سونگون در بحث توسعه به هر دلیل ممکن در سالیان گذشته خوب عمل نکرده و با توجه به پتانسیل منطقه باید دست در دست امر توسعه را جلو بیندازیم؛ فعالیت‌های اخیر نشان می‌دهد که این مهم شدنی است.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری دربخش گردشگری گفت: در کمیته فنی ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
خاندوزی، وزیر اقتصادی و اموردارایی گفت: تلاش بر اتصال شبکه شتاب کشور به شبکه پرداخت الکترونیکی کشورهای منطقه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به طور مشخص در روسیه این اقدام به ثمر نشسته است.
تبریز- آذربایجان شرقی یکی از قطب های مهم اقتصادی و صنعتی کشور بوده که ظرفیت های مهم صادراتی دارد و بدون شک شتاب توسعه تجارت خارجی این استان در سایه تأمین زیرساخت‌ها مقدور است.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آن‌ها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آنها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید حتی یک ثانیه از وقت ارزشمندتربیت معلم، هدر رود.
محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار با جمعیتی قریب به ۱۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد کشور شناسایی شده است.
مشهد ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شتاب گرفتن طرح فیبر نوری مشهد در سال آینده خبر داد.
بنی گانتز رهبر حزب اپوزیسیون «اتحاد ملی» بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر را فراخواند تا فورا با وی بر سر طرح دولت برای اصلاح افراطی نظام قضایی با وی ملاقات کند و هشدار داد که اسرائیل در سرازیری جنگ داخلی قرار دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سرعت و شتاب علمی ایران در جهان اولین است و این مساله بارها از زبان رهبری بیان شده.
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به شتاب پیشرفت زنان در ایران پس از انقلاب گفت: ایجاد سامانه‌ای برای ارائه نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی ضرورت دارد.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر توضیحاتی درباره راه اندازی سامانه شتاب در جهت کاهش جدی مشکلات محیط زیستی، برنامه‌های هلال احمر برای جوانان، طراحی کانون غنچه‌های هلال احمر و … ارائه داد.
گروه موسوم به بولتن دانشمندان اتمی با توجه به شتاب گرفتن تهدیدات عقربه‌های ساعت آخرالزمان درسال ۲۰۲۲ را ۱۰۰ ثانیه به نیمه شب اعلام کردند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های ۱۳ گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کارگروهی و اقدام‌های نوآورانه شتاب خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه گفت: اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران که جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند اقدام سیاسی شتابزده کند پاسخ متقابل می‌دهیم.
بر اساس داده‌های منتشر شده توسط اداره کل آمار عربستان، نرخ تورم سالانه عربستان سعودی در ماه آگوست به بالاترین میزان در ۱۴ ماه گذشته رسید و سه درصد افزایش یافت، در حالی که در ماه جولای ۲.۷ درصد بود.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت طی بیانیه ای از شتاب برنامه ها و اقدامات ۹ گانه وزارت اقتصاد در مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد.
جلسات فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می کند.
سخنگوی بانک مرکزی: تامین مالی غیرتورمی ‎تولید در دستور کار بانک مرکزی؛ انتشار ‎اوراق گام شتاب گرفت و بلافاصله بعد از انتشار قابل معامله در بازار سرمایه است
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک برای شرکتهای دانش بنیان و خلاق منتشر کرد.
شرکت لوسید از تولید خودروی برقی سدان لوکسی خبر داده که ایر سفایر نام دارد و دارای موتور سه‌گانه ۱۲۰۰ اسب بخاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ