مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه در دقیقه اول دیدار با ایران مصدوم و ناچار به ترک زمین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنان طی روزهای گذشته شاهد چند اتفاق مهم و البته نگران کننده بوده که نگاه ناظران و تحلیلگران امور را سخت به خود مشغول کرده است.
بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
مهدی ترابی و محمد عمری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
هشدارهایی که از سوی رسانه های داخلی داده می شود همچنان از سوی متوالیان ورزشگاه آزادی شنیده نمی شود تا صدای روس ها هم درآید!
مایکروسافت ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT را به اپلیکیشن اسکایپ نیز اضافه کرد. این می‌تواند Skype را قدم جلوتر از واتساپ و تلگرام بیاندازد!
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
زهرا کشوری، فعال محیط‌زیست با انتشار تصویری نسبت به وضیعت جسمانی پیروز، توله‌یوز محبوب ایرانی ابراز نگرانی کرد.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
کاپیتان تیم ملی ایران دو دقیقه پس از ورود به زمین مقابل نیکاراگوئه به دلیل مصدومیت تعویض شد.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: البته از چند ماه قبل و با حذف ارز ترجیحی، بنا شد که مبنای ارز واردات مواد اولیه به نیمایی تغییر کند. البته در این زمینه مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند، زیرا در چارچوب طرح دارویار، دولت مابه التفاوت این رقم را پرداخت می‌کند و برای مصرف کننده نهایی مشکلی به وجود نمی‌آید.
نگران کننده ترین احتمال این است که چنین اقدامی از پیش برنامه ریزی شده بود و ما تنها شاهد بودیم که شی عمدا و به طور علنی سلف خود را تحقیر کرد و احتمالا این پیش زمینه‌ای برای استفاده از ابزار انضباط حزبی توسط شی و سپس مجازات قضایی هو خواهد بود.
نعمت احمدی گفت: بنابر منشور حقوق شهروندی و همچنین قانون آیین دادرسی کیفری، این مسئولیت برعهده سازمان زندان‌ها است که به خانواده این بازداشت‌شدگان و دیگر زندانیان در مورد وضعیت سلامت زندانیان اطلاع بدهند و اگر به هر دلیل اتفاقی در زندان افتاد یا حتی حادثه‌ای رقم خورد، مسئولان زندان باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف به خانواده زندانیان، آنان را از نگرانی خارج کنند.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: امسال تجارت ایران و عراق به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد و نوسانات اخیر در تجارت دو کشور نگران‌کننده نیست.‌
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
میلاد عبادی پور در آستانه مسابقات قهرمانی جهان دچار آسیب دیدگی شده که البته معلوم نیست که چقدر جدی است.
ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم پایه‌گذاری برتری تیمش مقابل اسپورتینگ با یک اتفاق نگران کننده مواجه شد.
مصدومیت مدافع استقلال که در جریان بازی تدارکاتی پیش آمد منجر به نگرانی سرمربی آبی پوشان شد.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ