مهدی ترابی و محمد عمری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم پرسپوليس در آستانه دیدار حساس مقابل تراکتور از وضعیت نگران‌کننده در اردوی سرخپوشان خبر داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹؛ هر سال به‌طور متوسط ۴ هزار و ۱۸۳ نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی ۵/۱ مورد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
گئورگی گولسیانی اعلام کرد که آخرین پیشنهاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از رقابت در ماده‌هایی که در بازی های آسیایی هانگژو هم وجود دارند، جا ماند.
مهندس ارشد پروژه «نبوغ» در یک توئیت نوشت که این بالگرد مریخی، ۶ روز از ماه آوریل را در سکوتی دردناک گذرانده و اعضای گروه را نگران کرده است.
به نظر می‌رسد که تصمیم لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، برای کناره‌گیری از هدایت این تیم جدی است.
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
گاوی، هافبک بارسلونا، در جریان بازی مقابل اوساسونا مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.
رضا بلیوند، بازیکن پارس، پس از برخورد با بازیکن خودی و مرادمند، کارش به بیمارستان کشیده شد.
سیامک نعمتی و محمد عمری در بازی دوستانه امروز پرسپولیس هم غایب بودند.
ناهید خداکرمی، ماما و فعال زنان درباره آمار‌های نگران‌کننده سقط‌جنین که رئیس دولت سیزدهم به آن اشاره کرده گفت: آمار‌ها درست نیست و ما بار‌ها منبع این آمار و ارقام را خواسته‌ایم. متاسفانه امثال افرادى که به رئیس‌جمهور توصیه مى‌کنند با یک برنامه کامپیوترى و هوش مصنوعى مشکلات اقتصادى کشور را حل کنند درحوزه جمعیت نیز در حال ارائه آدرس غلط هستند.
حمله افراد مسلح به فروشگاه خانواده لیونل مسی در آرژانتین، پیامی به ابرستاره فوتبال این کشور تفسیر شده و دوست‌داران مسی را نگران کرده است.
پس از جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه به فکر جذب مهاجم جدید خارجی افتادند و در نهایت یک برزیلی را جایگزینش کردند.
انزوای ناخواسته به اندازه سیگار، چاقی یا آلودگی باعث نگرانی است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که در سطح اپیدمی قرار گرفته است.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با یادآوری اینکه شیب مهاجرت پزشکان رو به افزایش و باعث نگرانی است، گفت: همه باید کمک و همکاری کنند که شیب مهاجرت پزشکان به حالت قبل برگردد.
مهاجم تاثیرگذار استقلال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
مصدومیت شدید امید ابراهیمی در بازی تدارکاتی دیشب تیم ملی کشورمان مقابل نیکاراگوئه، حضور او در جام‌جهانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
فیفا به تازگی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است و فدراسیون فوتبال ایران هم پاسخ فیفا را داده است.
دروازه‌بان شماره یک ایران در یکی از بخش‌های پرفشار تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه شود.
مصدومیت وستون مک‌کنی نگرانی‌ها درباره او برای حضور در جام جهانی را به اوج رسانده‌ است.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین، در دیدار امروز تیمش مقابل نیوکاسل از ناحیه دچار آسیب دیدگی شد.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ