سفرای عربستان و سوریه در سلطان نشین عمان دیداری با یکدیگر داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
بر اثر وقوع انفجار در مسقط واقع در عمان، ۱۸ نفر زخمی شدند و به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز آسیب رسید.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عمان سفر کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
یک روزنامه لبنانی از حمله به یکی از افسران سیا در ساختمان سفارت آمریکا در عمان با استفاده از سلاح سرد خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به عمان، مسقط را به مقصد کویت ترک کرد.
حسین امیرعبداللهیان بامداد سه‌شنبه و پس از ورود به دوحه در توئیتر درباره این سفر نوشت: استمرار توسعه‌ همه‌جانبه روابط با همسایگان یکی از محورهای بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.
سفیر ایران در عمان گفت: همانطور که بار‌ها مقامات دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند گسترش روابط با کشور‌های جهان اسلام و مسلمان مورد توجه جدی ماست و ما از تلاش‌ها برای تسهیل این روابط و گسترش آن استقبال می‌کنیم.
سلطان عمان در اقدامی گواه بر پیوند مستحکم بین این کشور و ایران، قرار است به تهران سفر کند؛ سفری در مقطعی حساس با هدف بهبود هرچه‌بیشتر روابط دیرپای مسقط و تهران.
سفر سرلشکر باقری به مسقط و دیدار با سلطان عمان، اهمیت نمادین سفر یک مقام نظامی ایران در شرایط کنونی منطقه را نشان می‌دهد. تهران فضای شکل‌گرفته در منطقه و تنش‌زدایی میان بازیگران را فرصتی برای پیشبرد سیاست همسایگی و همچنین تحقق نظام چندقطبی می‌داند که می‌تواند همکاری‌های دوجانبه نظامی و اقتصادی با کشورهای منطقه را تقویت کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رأس هیئت بلندپایه نظامی و به‌دعوت رسمی همتای عمانی خود وارد مسقط شد.
سفرای عراق و عربستان و ایران و سوریه در سلطان نشین عمان دیدار کردند.
باقری در این سفر با «سید بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان و همچنین «شیخ خلیفه الحارثی» معاون وزیر خارجه عمان دیدار و گفتگو کرد.
اسد پس از میزبانی از وزاری خارجه امارات- اردن در سفری غیر منتظره راهی مسقط شد تا بتواند در قلب منطقه خلیج فارس، زمینه بهبود روابط با سایر قدرت‌های عربی را هموار کند.
مفتی عمان با انتشار توییتی از گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت: به گونه ای غافلگیر شدیم که به ذهنمان خطور نمی کرد.
هدف میان‌‌‌مدت مسقط و دیگر بازیگران فعال را می‌توان احیای مذاکرات هسته‌‌‌ای عنوان کرد؛ زیرا احیای برجام مقدماتی نیاز دارد که هنوز طرفین به آنها دست نیافته‌‌‌اند. در همین رابطه روز سه‌شنبه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه‌‌‌ برای حل مساله هسته‌‌‌ای ایران است، تاکید کرد اما فعلا این تلاش‌‌‌ها در اولویت قرار ندارند، زیرا ایران به شکل معناداری مشارکت نمی‌‌‌کند.
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
عربستان و سلطان نشین عمان قراردادی در زمینه ارتباطات و کابل های دریایی به امضا رساندند.
فرجی ‌‌ راد در نهایت گفت که با توجه به جمیع مسائل به نظر می‌‌رسد اگر اتفاق غیرمنتظره‌‌ای نیفتد مذاکرات برجام شروع خواهد شد و هر سه طرف اگر بهانه‌ها را کاهش دهند، برجام در دسترس خواهد بود.
باخت عمان مقابل جوانان ایران در مسقط مقابل چشم برانکو
بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان تلفنی با همتای اوکراینی خود دیمترو کولبا گفتگو کرد.
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
وزیر امور خارجه عمان: کشورش همواره از مواضع حکیمانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مجامع بین المللی حمایت کرده است.
یک فروند هواپیمای متعلق به یک شرکت هواپیمایی هندی در فرودگاه بین المللی مسقط دچار آتش سوزی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ