اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراح و ساخت آسمان‌نماهای بزرگ برای مراکز پژوهشی، دانشگاهی و فناور کرده اند.
بعد از پخش گزارشی از رسانه ملی از معلم فداکاری که در خیابان به کودکان کار اتباع خارجی در دزفول تدریس می کرد مرکز بین الملل وزارت اموزش و پرورش دستور ساخت یک مدرسه را داد.
در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک خانم میانسال تبعه افغانستان در منزل مسکونی خود در شهر کاکی، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.
سخنگوی دولت: مطابق ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: ساعت آغاز به کار ادارات، سازمان‌ها و مراکز تابعه تا پیش‌از آغاز به کار در سال جدید ابلاغ خواهد شد.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران با تشریح علت رهاسازی معتادان متجاهر پس از جمع‌آوری توسط غربالگری گفت: پنج مرکز به بهزیستی برای انجام کار غربالگری داده‌ایم.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
فرزین، رئیس بانک مرکزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا ساعت ۱۱ خبر داد.
بارسلونا تلاش برای جذب سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی را آغاز کرده است.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف، ادارات شهرستان دماوند به جز بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
در حالی که تلسکوپ فضایی جیمز وب اخیرا در مرکز توجه قرار دارد، کار تلسکوپ فضایی هابل همچنان تاثیرگذار است. این بار تصاویری از کهکشان «NGC ۶۹۵۶» یک نمونه تقریبا کامل از کهکشان میله‌ای ارسال کرده که در فاصله ۲۱۴ میلیون سال نوری از زمین قرار دارد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در این باره گفت: چنانچه دستگاهی قصد حمایت و استخدام معلمان غیردولتی را داشته باشد،کاملا حمایت می‌کنیم و نباید این تصور ایجاد شود که ما چنین هدفی نداریم.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریخ وضعیت ترافیکی معابر، گفت: آزادی، کارگر و بزرگراه نواب پر ترافیک هستند.
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ