ادن هازارد و گرت بیل در پایان دیدار شب گذشته بلژیک و ولز خوش و بش گرمی با هم داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه نه تنها از تمرین کنار بازیکنان مازاد پی اس جی ناراحت نیست که به نظر کاملا هم خوشحال است.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
سرمربی پرتغالی استقلال تمرین ریکاوری تیمش را در بهترین شرایط روحی پشت برگزار کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش دیدار کرد.
تصاویر منتشر شده از وینیسیوس جونیور و ارلینگ هالند پس از بازی شب گذشته از رابطه صمیمانه این دو بازیکن حکایت دارد.
داخل لابی هتل فردوسی، سرپرست نفت آبادان، دست چپ بر‌ جیب راه می‌رود و به تلفن‌ها پاسخ می‌گوید.
صدا و سیمای استان فارس برای تهیه گزارشی از سرمازدگی باغ‌های انگور میمند اقدام می‌کند که با خنده‌های این باغدار مواجه می‌شود.
با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، باتوجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.
تیم فوتبال پیکان با روحیه بالایی تمرینات خود را برای دیدار با نفت آبادان ادامه می دهد.
اگر متوجه شده‌اید که اغلب اوقات بی‌دلیل می‌خندید، ممکن است این موضوع برایتان ناخوشایند باشد و بخواهید بدانید که چرا دچار این حالت می‌شوید و یا اینکه آیا این یک اختلال است و اگر هست، نام آن چیست؟
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
چهره بشاش و خندان ریکاردو ساپینتو زیر باران تهران، هواداران استقلال را به پیروزی در دیدار برابر گل گهر امیدوار کرد.
سنگربان ماینتس پیش از مهار پنالتی لورکوزن، اعتماد به نفس بالایی برای جلوگیری از باز شدن دروازه اش داشت.
چند جوان که مشغول سرسره بازی در برف بودند، با عدم توانایی در کنترل خود به مانع آهنی برخورد کردند و لحظه ترسناکی را رقم زدند./خبرفوری
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
تمرین روز گذشته امریکا در شرایطی برگزار شد که سرمربی این تیم سعی داشت هیچ اطلاعاتی از کارهای تاکتیکی شاگردانش به بیرون درز نکند.
انسان در طول تاریخ کوتاه حضور خود بر روی کره خاکی توانسته اختراعات مهم و عجیبی را بسازد. برخی از آن‌ها جلوتر از زمان خود بودند و چندان مورد توجه قرار نگرفتند و برخی دیگر نیز به خاطر دلایل خنده‌داری ماندگار شده‌اند.
فردا جام جهانی آغاز می‌شود و وضعیت تیم ملی برای مردم یا دست‌کم بخشی از مردم مشخص نیست. یعنی نمی‌توانند نسبت خود را با ۲۵ بازیکنی که در قطر هستند، مشخص کنند. پیشکسوتان و هنرمندان هم همین‌طور. همین است که علیرضا منصوریان یک جوری مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب می‌کند که انگار کسی به او گفته چرا حمایت کردی؟ محسن چاوشی یک جوری می‌گوید من هیچ همکاری با تیم ملی ندارم که انگار همکاری با تیم ملی جرم است.
آندرانیک تیموریان با حضور در تمرینات تیم ملی، لحظات جالب توجهی را با کی‌روش پشت سر گذاشت.
آرش رضاوند با روحیه بالا در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و مشخص است که انگیزه زیادی برای ادامه لیگ برتر دارد.
روبرت لواندوفسکی که در تابستان بایرن مونیخ را ترک کرد، فردا شب بار دیگر در آلیانز آره‌نا به میدان خواهد رفت.
اجیر سارق برای انتقام از عشق قدیمی
تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال استقلال با جدیت تمام انجام شد و بازیکنان بعداز چند روز دیدن خنده‌های ساپینتو ، روی دیگر اين پرتغالی را هم دیدند. آبی‌پوشان پایتخت امروز چهارشنبه دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ