منابع فلسطینی و عبری زبان تائید کردند که حداقل هشت صهیونیست در عملیات ضد اشغالگری زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نظامی صهیونیست در جریان مقابله رزمندگان مقاومت با یورش اشغالگران به جنین و نابلس زخمی شدند.
هلال احمر فلسطین می‌گوید در جریان یورش سه‌شنبه شب نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس در کرانه باختری، دست‌کم ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه وقوع انفجار تروریستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق در روز تاسوعا را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان شد، به شدت محکوم کرد.
منابع عراقی از سقوط بالگرد آمریکایی و زخمی شدن دو سرنشین آن خبر دادند.
یک نظامی رژیم صهیونیستی به دست مبارزان فلسطینی در کرانه باختری زخمی شد.
رسانه های عبری زبان از زخمی شدن ۲ شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات تیراندازی در جنوب بیت لحم خبر دادند.
نظامیان صهیونیست امروز جمعه بار دیگر به بخش های مختلف کرانه باختری حمله کرده و با مقابله جوانان فلسطینی در این مناطق روبرو شدند.
در حمله صهیونیست‌ها به روستای کفر قدوم حداقل ۴ شهروند فلسطینی زخمی شده و آسیب دیدند.
یک پایگاه خبری عرب زبان از اصابت موشک‌های پیشرفته نیروهای مقاومت به مناطقی از جنوب تل‌آویو خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و زخمی شدن تعدادی از کودکان دانش‌آموز در پی وقوع تیراندازی در یک مدرسه در «بلگراد» را به دولت و ملت صربستان تسلیت گفت.
تیراندازی در تل آویو منجر به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست ها شد.
وزارت کشور گرجستان با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به دستگیری دست کم ۶۶ نفر در جریان تظاهرات سه‌شنبه شب از زخمی شدن ۵۰ مامور پلیس و تعدادی شهروند غیرنظامی در جریان درگیری‌ها خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
تعداد ۲۰ نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد پس از درگیر شدن با کسبه تعدادی از کسبه را با شلیک گلوله زخمی کرده بودند دستگیر شدند.
تعداد ۲۰ نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد پس از درگیر شدن با کسبه تعدادی از کسبه را با شلیک گلوله زخمی کرده بودند دستگیر شدند.
حزب الله لبنان حمله تروریستی شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی شد را محکوم کرد.
رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که تیراندازی به کاروان عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و تعدادی از حامیانش در شمال شرق این کشور صورت گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهرواندن عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
حسین اسماعیل الصدر، از علمای شیعه عراقی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تمام طرف‌های سیاسی و بقیه طرف‌ها می‌خواهیم سلاح و تمام تنش‌ها را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عراق منجر شده است کنار بگذارند.
به دنبال اعلام کناره گیری رهبر جریان صدر از دنیای سیاست در عراق ناآرامی هایی ایجاد شده است که به کشته و زخمی شدن تعدادی از معترضان منجر شده است. آیا این ناآرامی ها و اوضاع داخلی عراق بر بازار سرمایه ایران تاثیرگذار است؟
بالاخره پس از دو سال طلسم شاخص کل بورس شکست و شاخص وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی شد.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ