بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توییتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای بازگشت میرسلیم به کانون توجهات در یک ساعت مچی نهفته شده بود. ساعتی با برند «پَتِک فیلیپ» که منجر شد تا نگاه‌ها به سوی چند ماه جنجال‌سازی بی‌وقفه این عضو حزب موتلفه معطوف شود
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
جنجال پورتو - فامالیسائو تمام نشده و تحقیقات در مورد توهین نژادپرستانه به په‌په ادامه دارد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
جنجال‌های اخیر و خصوصا اتفاقاتی که درباره لیونل مسی و نیمار رخ داده باعث عصبانیت شدید هواداران پاری سن ژرمن شده است.
سلفی حسین کنعانی زادگان در کنار الناز شاکردوست سر و صدای زیادی در صفحات مجازی به پا کرد.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
دیدار دوباره رضا عنایتی و کوپال ناظمی پس از اتفاقات فصل گذشته دیدار هوادار و تراکتور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است.
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
مایا صباغ، فعال لبنانی که ویدئو‌های او در حاشیه کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار در فضای مجازی فراگیر شده است در ویدئویی جدید گفت: ویدئو‌های من مزدوران و مخالفان جمهوری اسلامی را عصبانی کرد و دروغ سه ماهه آن‌ها را برملا ساخت.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجال‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد
رئیس باشگاه اتلتیکو در آستانه دربی امشب مادرید به جنجال‌های اخیر درباره وینیسیوس واکنش نشان داد.
رضا دهقانی هافبک نفت مسجدسلیمان به جنجال‌های فضای مجازی واکنش نشان داد.
رضا دهقانی، هافبک نفت مسجدسلیمان به جنجال‌های فضای مجازی واکنش نشان داد.
رضا دهقانی هافبک نفت مسجدسلیمان به جنجال‌های فضای مجازی واکنش نشان داد.
بعد از جنجال‌هایی که هواداران یوونتوس در جریان دیدار تیم‌شان مقابل پی‌اس‌جی بوجود آوردند یوفا اعلام کرد بررسی حوادث حاشیه این مسابقه را آغاز کرده است.
بعد از جنجال‌های اخیر درباره انتقال سال آینده هری کین به بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، سعی کرد تنش‌های اخیر بین بایرن و تاتنهام را کاهش دهد.
بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توئیتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ