دنیس زکریا، هافبک جدید چلسی، اعتراف کرد به خاطر کار کردن با توماس توخل راهی این باشگاه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس تایید کرد که دنیس زکریا، هافبک فرانسوی این باشگاه، با مبلغ 20 میلیون یورو راهی موناکو شده است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
جام جهانی فوتبال زنان در ورزشگاههای پر از تماشاچی آغاز شده است
دروازه بان سابق تیم ملی ایران شاغل در آلمان همزمان به عنوان مربی دروازه بان ها در آلمان کارش را شروع کرد.
دنی مورفی فاش کرد که دکلان رایس برای حضور در آرسنال هیجان بالایی دارد و نمی تواند صبر کند.
ساشا زورف با برتری قاطعانه برابر دنیس شاپووالوف به مرحله یک چهارم نهایی تینس هاله صعود کرد.
دنیس مونکاد وزیرخارجه نیکاراگوئه در بدو ورود آقای رئیسی، به ایشان خوش‌آمد گفت. دانیل اورتگا رئیس‌جمهور نیکاراگوئه هم مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور را در میدان آزادی ماناگوآ برگزار کرد.
دنیس راس که مشاور ارشد سه رئیس‌جمهور آمریکا بوده نسبت به سیاست دولت فعلی این کشور در برابر ایران تاخت.
دنیس ووک، ورزشکار روسی اهل سن پترزبورگ با کشیدن هواپیمای ۳۲.۱ تنی با دست در فرودگاه سوچی، رکورد جهان را شکست. این ورزشکار روس در رویداد روز جهانی ورزش در ۶ آوریل یک هواپیمای ۳۲.۱ تنی را ۱۰ متر جابجا کرد. در این رویداد که به طور مشترک با شرکت هواپیمایی روسیه ایرلاینز برگزار شد، دنیس ووک یک هواپیمای سوخو جت ۱۰۰ را تنها با استفاده از نیروی بازو به طول ۱۰ متر کشید. این روش سخت‌ترین تکنیک در این رشته محسوب می‌شود.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
زلنسکی در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد گفت، از دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین خواسته این طومار که حد نصاب لازم ۲۵۰۰۰ رای را کسب کرد، مورد پردازش قرار بگیرد. رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد، "لازم است به این مساله چه از جنبه پس زمینه تاریخی و چه فرهنگی و از دورنمای تبعات حقوقی بین‌المللی رسیدگی شود" و نهاد‌های علمی در این فرآیند مشارکت کنند.
بیگ رامی و دنیس جیمز، مربی او هنوز هم در شوک اتفاقاتی که در مسترالمپیا برای این غول مصری رخ داد، هستند.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
نانسی پلوسی ۸۲ ساله توانست در انتخابات میان دوره‌ای از ایالت کالیفرنیا در رقابت با «جان دنیس» رقیب جمهوریخواه خود به پیروزی دست یابد.
وزیر امور خارجه ایران با «دنیس مونکادا» وزیر امور خارجه نیکاراگوئه دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر کانادا نوشت: «کانادا به حمایت از احیای حاکمیت تمامیت ارضی و استقلال اوکراین متعهد است و همچنین به پاسخگو کردن رژیم روسیه بابت تهاجم غیرقانونی‌اش. من در این باره عصر امروز با دنیس شیمیهال نخست‌وزیر اوکراین حرف زدم».
باشگاه لیورپول پیشنهادی را برای جذب دنیس زکریا، هافبک یوونتوس، ارائه کرد اما این بازیکن ترجیح داد به چلسی ملحق شود.
چلسی اعلام کرد دنیس زکریا، هافبک سوئیسی یوونتوس، را با قرارداد قرضی یک ساله به خدمت گرفته است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
چلسی به شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج بدست آورده است.
چلسی به شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج بدست آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ