داروین نونیز، ستاره جوان لیورپول، در حال طی کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیم او شانس بیشتری نسبت به سویا برای قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا دارد.
رافینیا به خاطر اشتباه دیشب و اخراج برابر ختافه رسما از دوست داران بارسا پوزش خواست.
آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، می‌گوید شاگردان میکل آرتتا فصل آینده می‌توانند با عملکردی شبیه شاگردان قدیمی او که به «بدون شکست‌ها» معروف هستند قهرمان لیگ برتر شوند.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
بعضی از باشگاه‎‌های بزرگ در سال‌های اخیر از روش‌های مبتکرانه‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده کرده‌اند اما هوفنهایم وارد سطح جدیدی از ابتکار شده است.
بوروسیا دورتموند با اینکه با ادسون آلوارز، ستاره مکزیکی آژاکس، به توافق کامل دست یافته بود از جذب او پشیمان شد.
پسر مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش شادی بعد از گل مشهور کریستیانو رونالدو، همبازی سابق پدرش، را به نمایش گذاشت.
پس از اینکه ناصرالدین‌شاه دختر خود را به عقد حسین‌علی‌خان معیرالممالک درآورد، باغ فردوس را به‌عنوان هدیه ازدواج به او بخشید.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با ارسال پیامی از وینیسیوس جونیور به دلیل اظهاراتش که علیه خشم ستاره برزیلی رئال مادرید از نژادپرستی تفسیر شده بود عذرخواهی کرد.
آنتوان گریزمان به شوخی گفت از اینکه جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا را به او نداده‌اند، عصبانی است و همین خشم به او انگیزه مضاعف بخشید.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
مربی دروازه‌بانان استقلال توضیحی درباره پنالتی زدن گلر این تیم مقابل هوادار داد.
مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.
عکاسی که سرخیو راموس سه‌شنبه شب در جریان دیدار پی‌اس‌جی و بایرن مونیخ او را به‌شدت هل داد می‌گوید ستاره اسپانیایی را بخشید و عذرخواهی او را پذیرفته است.
مدافع با تجربه سپاهان صحبت های جالبی را در خصوص صحنه ای که توپ را یه بیرون نزد بر زبان می آورد.
یک منبع اسپانیایی مدعی شد که مدافع سابق بارسلونا تلاش کرده که روابط خود را با همسر سابقش بهبود ببخشد، اما با پاسخ منفی او مواجه شده است.
سرمربی بنفیکا با وجود اینکه حضور انزو فرناندز در تیمش را تایید نکرد اما توضیح داد که پرونده حواشی او بسته شده است.
متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
آیت الله کعبی با اشاره به حکم در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می‌دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می‌کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند، اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می‌شود.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
آنتوان گریزمان در سال 2019 از اتلتیکو راهی بارسلونا شد ولی پس از دو فصل ناموفق به این باشگاه برگشت. قرارداد او دو ساله و قرضی بود اما به تازگی دائمی شد. او شب گذشته بالاخره از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کرد.
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام به خاطر اشتباهی که داشت از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، از هواداران برایتون خواسته که او را به خاطر انتقال به این باشگاه ببخشند.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ