سرمربی بنفیکا با وجود اینکه حضور انزو فرناندز در تیمش را تایید نکرد اما توضیح داد که پرونده حواشی او بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن برای انتخاب جایگزین ام‌باپه روی مهاجم ملی‌پوش بنفیکا دست گذاشته است و از سران تیم پاریسی خواسته که او را جذب کنند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
سرمربی سابق بنفیکا با عربستان برای هدایت این تیم در جام ملتها و مقدماتی جام جهانی به توافق رسید.
سرمربی سابق بنفیکا با عربستان برای هدایت این تیم در جام ملتها و مقدماتی جام جهانی به توافق رسید.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، از جدایی گریمالدو، ستاره اسپانیایی سابق این تیم و انتقال او به تیم سابق اشمیت، بایر لورکوزن، به شدت انتقاد کرد.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، حذف تیمش از لیگ قهرمانان را نتیجه عملکرد بد در دیدار رفت دانست.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، در آستانه دیدار برگشت با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش روزهای سختی را سپری می‌کند ولی ایمان دارد که جبران شکست دور رفت و عبور از اینتر ممکن است.
سایه اخراج روی سر سیمونه اینزاگی در اینترمیلان سنگینی می‌کند و نتیجه دیدار تیمش مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان برای آینده همکاری او با نراتزوری تعیین‌کننده خواهد بود.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، معتقد است که آنها می توانند هفته آینده شکست 2-0 مقابل اینتر را در خانه این تیم جبران کنند.
راجر اشمیت سرمربی آلمانی تیم فوتبال بنفیکا ممکن است در مصاف با اینتر 3 بازیکن اصلی خط دفاعی 4 نفره خود را در اختیار نداشته باشد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، اعتراف کرد که پورتو مستحق پیروزی در دربی پرتغال بوده است.
اسکات پارکر، سرمربی انگلیسی کلوب بروژ، بعد از شکست 5-1 مقابل بنفیکا از این تیم اخراج شد. او 67 روز پیش به عنوان سرمربی تیم بلژیکی منصوب شده بود.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، از جدایی انزو فرناندز و پیوستنش به چلسی در پنجره زمستانی بسیار عصبانی است.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، تایید کرد که انروز فرناندز تصمیمش برای ترک این باشگاه را گرفته است.
تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور در گفتگو با روزنامه آبولا، به تمجید از 2 بازیکن آرژانتینی بنفیکا پرداخت.
تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور، روز گذشته در مراسمی با عنوان تجلیل از قهرمانان اروپایی بنفیکا شرکت کرد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، دیدار فردا شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس را دشوار توصیف کرده است.
سرمربی بنفیکا نسبت به شی کاغذی که به پشت سر او برخورد کرد، واکنش جالبی را از خود نشان داد.
سرمربی بنفیکا می گوید که برای مهار مهدی طارمی برنامه خاصی ندارد و کل تیم باید وظایف خود را جهت جلوگیری از گلزنی او انجام دهند.
در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم‌ صدرنشین بنفیکا به مصاف پورتو می‌رود. سرمربی بنفیکا امروز به سئوالی درباره برنامه‌اش برای مهار مهدی طارمی پاسخ داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در پایان دیدار تیمش مقابل بنفیکا علت تعویض شدن لیونل مسی در اواخر بازی را خستگی او اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ