تیک تاک حساب های کاربری متعلق به وزارتخانه ها، سیاستمداران و احزاب سیاسی دولت آمریکا را ملزم به احراز هویت می کند و اجازه نمی دهد ویدئوهایی با هدف جمع آوری سرمایه منتشر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سیاستمدار آمریکایی بر این باور است که بهترین سناریوی ممکن برای مردم اوکراین، انحلال ناتو است.
سیاستمداران عراقی با اشاره به طرح آمریکا برای فروش سلاح به اقلیم کردستان عراق، تاکید کردند که این اقدام خطرناک آمریکا با هدف بی ثبات کردن عراق و هدف قرار دادن حاکمیت این کشور صورت می‌گیرد.
موقعیت آمریکا به مراتب قوی‌تر خواهد بود اگر این کشور، سیاست کنترل صادرات را گسترش ندهد، اگر تعرفه‌های دوران ترامپ دیگر اعمال نشود و اگر سیاستمداران بر سر دشمنی با چین با یکدیگر رقابت نکنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در مقبره رهبر انقلاب‌های آزادیبخش آمریکای لاتین، با اهدای تاج گل به مقام این سیاستمدار فقید ونزوئلایی ادای احترام کرد.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
یکی از سیاستمداران عراقی به سخنان مقام نظامی روس مبنی بر استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف شده در عراق واکنش نشان داد.
یک سیاستمدار عراقی از اقدام مشکوک عناصر آمریکایی در انتقال هزاران تن از تروریست های داعشی از زندان های سوریه خبر داد.
یک سیاستمدار آمریکایی خواستار تجدید نظر اعضای ناتو در خصوص استقرار نظامیان خود در اوکراین شد.
همسر رئیس جمهور مُسن آمریکا با رد پیشنهاد گرفتن تست صلاحیت ذهنی از سیاستمداران بالای ۷۵ سال، آن را «مضحک» خواند.
سیاستمداران و رسانه‌های آمریکایی طی چند روز اخیر با آب و تاب دادن به یک «هراس جمعی» درباره آنچه «بالون جاسوسی چینی» توصیف کرده‌اند، به شدت برآشفته‌اند؛ سازوکاری نمایشی که دیگر کار نمی‌کند!
یک سیاستمدار آمریکایی، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بدترین سازمان تروریستی در جهان دانست.
برای بعضی از سعودی‌ها هیچ چیز نمی‌تواند ناامیدکننده‌تر از طلاق عربستان سعودی از ایالات متحده باشد. دهه گذشته ایمان بسیاری از سعودی‌ها به واشنگتن را متزلزل کرده چرا که حس می‌کنند احساس نزدیکی‌شان به امریکا و تحسین آن کشور از سوی سیاستمداران، سیاستگذاران و روزنامه نگاران امریکایی احساسی متقابل نیست.
دیوید بلنکل روزنامه نگار ورزشی آمریکایی با انتشار دیدیو دلداری بازیکن آمریکا به رامین رضاییان نوشت:اگر سیاستمداران بگذارند، انسان‌ها به هم می‌رسند.
روابط دو سوی اقیانوس اطلس در دو دهه گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجریه کرده و در شرایط واگرایی و افزایش تنش ها، افکار عمومی و سیاستمداران اروپایی  مسیری کاملاً یک طرفه را در پیش گرفته اند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
اقدام عربستان‌سعودی اثبات می‌کند که در زمینه سفر بایدن به عربستان حق با منتقدان بود و مشاوران کاخ سفید سخت در اشتباه بودند؛ موضوعی که از درک نادرست سیاستمداران آمریکا از خاورمیانه نشان دارد.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
بزرگنمایی جنگ اوکراین و رساندن آن به حد رویارویی نظامی و ایدئولوژیک دو جبهه شرق و غرب ، سیاستمداران غربی را وادار ساخته که از هرچه دارند برای پیروزی در این جنگ بهره بگیرند.
فرماندار فلوریدا به شدت از عدم حضور نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا انتقاد کرد.
سفر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان به بحرانی فیمابین آمریکا و چین منجر شد و از آن زمان این جزیره میزبان مقامات بیشتری از آمریکا است.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.
وزیر خارجه چین هشدار داد آن دسته از سیاستمداران آمریکایی که در موضوع تایوان با آتش بازی می‌کنند، به پایان خوبی نمی‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ