یک سیاستمدار آمریکایی بر این باور است که بهترین سناریوی ممکن برای مردم اوکراین، انحلال ناتو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاستمداران عراقی با اشاره به طرح آمریکا برای فروش سلاح به اقلیم کردستان عراق، تاکید کردند که این اقدام خطرناک آمریکا با هدف بی ثبات کردن عراق و هدف قرار دادن حاکمیت این کشور صورت می‌گیرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در مقبره رهبر انقلاب‌های آزادیبخش آمریکای لاتین، با اهدای تاج گل به مقام این سیاستمدار فقید ونزوئلایی ادای احترام کرد.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
رئیس اداره استخبارات ارتش از سفرش با این جمله دفاع کرد: رؤسای استخبارات چین و آمریکا هم تقریبا همزمان به کابل سفر کرده بودند. اما یک سیاستمدار پاکستانی که در نشست حضور داشت با لحن خشک و کنایه‌آمیزی گفت: شاید آن‌ها هم سفر کرده باشند، اما تو تنها نفری بودی که عکسش نشر شد.
یکی از سیاستمداران عراقی به سخنان مقام نظامی روس مبنی بر استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف شده در عراق واکنش نشان داد.
یک سیاستمدار عراقی از اقدام مشکوک عناصر آمریکایی در انتقال هزاران تن از تروریست های داعشی از زندان های سوریه خبر داد.
یک سیاستمدار آمریکایی خواستار تجدید نظر اعضای ناتو در خصوص استقرار نظامیان خود در اوکراین شد.
همزمان با شلیک دو موشک بالستیک از سوی کره شمالی به سمت آب‌های شرقی این کشور، خواهر رهبر و سیاستمدار ارشد پیونگ‌یانگ به آمریکا هشداری جدی داد.
سیاستمداران و رسانه‌های آمریکایی طی چند روز اخیر با آب و تاب دادن به یک «هراس جمعی» درباره آنچه «بالون جاسوسی چینی» توصیف کرده‌اند، به شدت برآشفته‌اند؛ سازوکاری نمایشی که دیگر کار نمی‌کند!
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
رهبر حزب وطن‌پرستان فرانسه تأکید کرد آمریکا با تأکید بر ارسال سلاح‌های سنگین به اوکراین، خواهان جنگ جهانی در اروپاست.
در حالی که ماسک در ابتدا پیش‌بینی‌های سیاستمدار روس را «حماسه» دانست، اما پس از ۴ ساعت، مدیرعامل تسلا استدلال خود را با بیان اینکه پیش‌بینی‌های مدودف در سال ۲۰۲۳ «پوچ‌ترین پیش‌بینی‌هایی» بود که تا به حال شنیده بود، تغییر داد!
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
یک سیاستمدار آمریکایی، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بدترین سازمان تروریستی در جهان دانست.
دیوید بلنکل روزنامه نگار ورزشی آمریکایی با انتشار دیدیو دلداری بازیکن آمریکا به رامین رضاییان نوشت:اگر سیاستمداران بگذارند، انسان‌ها به هم می‌رسند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
تیک تاک حساب های کاربری متعلق به وزارتخانه ها، سیاستمداران و احزاب سیاسی دولت آمریکا را ملزم به احراز هویت می کند و اجازه نمی دهد ویدئوهایی با هدف جمع آوری سرمایه منتشر کنند.
فرماندار فلوریدا به شدت از عدم حضور نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا انتقاد کرد.
سفر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان به بحرانی فیمابین آمریکا و چین منجر شد و از آن زمان این جزیره میزبان مقامات بیشتری از آمریکا است.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.
وزیر خارجه چین هشدار داد آن دسته از سیاستمداران آمریکایی که در موضوع تایوان با آتش بازی می‌کنند، به پایان خوبی نمی‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ