مراسم امضای بیانیه توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو جانبه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع)، همزمان با شب عاشورای حسینی با سخنرانی استاد محمدتقی فیاض‌بخش و با حضور علی لاریجانی و حسین مظفر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر آیت الله حسن صانعی، با حضور اعضای بیت حضرت امام در حسینیه جماران برگزار شد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
تصاویری از امضای تفاهم‌نامه های همکاری بین وزرای جمهوری اسلامی ایران و کنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.
موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده رونمایی شد.
مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی (ره)، با حضور اعضای بیت مرحوم دعایی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
رئیس‌جمهور ساعاتی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
رئیس جمعهور ایران صبح امروز از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به صورت رسمی در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
پله اسطوره برزیلی در بلندترین قبرستان جهان که ۸۰۰ متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد به خاک سپرده شد.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد برگزار شد.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
فیلمی از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی را مشاهده می‌کنید.
مراسم رونمایی از ۲۰۰دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی امروز شنبه (۲۳ مهر) با حضور شهردار پایتخت و برخی از اعضای شورای شهر تهران آغاز شد.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد دیشب (شنبه) ۱۵ مرداد ماه پس از پایان روز سوم گفتگو‌ها در وین در مراسم عزاداری در مرکز اسلامی وین پایتخت اتریش شرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ