مراسم رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آیین رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح، به‌مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خ
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش از دقایقی پیش همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد. ویدئویی از رژه نیروی دریایی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ببینید.
اهواز - مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شد.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، چتربازان هوابرد از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
مراسم رژه روز ارتش صبح امروز سه شنبه با حضورمقامات لشکری و استانی در محل میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.
مراسم صبحگاه مشترک عمومی یگان‌های فراجا صبح امروز با حضور فرمانده کل انتظامی در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد.
مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
مراسم رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح در تهران
مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
این مراسم در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری آغاز شد.
بندرعباس - مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در کنار سواحل خلیج فارس آغاز شد.
مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اعمال محدودیت در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم و تمام ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی هم اجرایی می‌شود.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی؛ قطار‌های مترو، روز پنجشنبه ۳۱ شهریور، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.
ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۰ شهریور، شب قبل از مراسم رژه نیرو‌های مسلح در معابر منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام راحل مستقر می‌شوند و نسبت به ساماندهی ترافیک منطقه اقدام می‌کنند.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، قطار‌های مترو در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور سال جاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
ایستگاه‌های متروی شاهد-باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.
رژه کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱ را مشاهده می‌کنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ